Turbo: jedna vec su vozidla, ina infrastruktura. Zial aj tam sa vacsinou riesi len havarijny stav. Dopravca si musi rozmysliet ako pri danom baliku penazi udrazat dopravu aspon na sucasnej urovni. A zial elektricka trakcia ma "rezervy", cize daco este vydrzi nez skolabuje.
Ale aj slavny tender 2005 moze dopadnut ako 21Tr. Hoci Solaris, alebo Citaro v mnozstve 1 kus za rok by mohlo ist rovno do muzea "padlej MHD"
.
Riko: ak mas rychlu linku tak si stiahni video Karosy o kataforeze. Za 10 min je popisany cely postup.
Samotna kataforeza je len zaklad na holy pozvarany kov. Nasleduje lak a ine srandy.
Pri vymene plechov ci ramu na GO spravi rovnaku sluzbu pozinkovanie (najblizsia zinkovna je myslim v Malackach). Videl som opadany lak na pozinkovanom plechu a ani kusok hrdze.
Ale aj slavny tender 2005 moze dopadnut ako 21Tr. Hoci Solaris, alebo Citaro v mnozstve 1 kus za rok by mohlo ist rovno do muzea "padlej MHD"

Riko: ak mas rychlu linku tak si stiahni video Karosy o kataforeze. Za 10 min je popisany cely postup.
Samotna kataforeza je len zaklad na holy pozvarany kov. Nasleduje lak a ine srandy.
Pri vymene plechov ci ramu na GO spravi rovnaku sluzbu pozinkovanie (najblizsia zinkovna je myslim v Malackach). Videl som opadany lak na pozinkovanom plechu a ani kusok hrdze.
Riko
písal som len že subjektívne ten vosk, kedže je "voskovatý" vydrží menej (aj je zranitelnejší, kedže má "glejovitú" konzistenciu) ako poriadny kožovitý náter čo dáva VW. Stačí pozrieť na autosalone pod auta ked vystavuju servisnu a garazovu techniku a auto je na zdvihaku, tak uvidíš na autach take veci...ktoré auto je ošetrené poriadne a ktoré len tak aby sa nepovedalo že nie je ošetrené vôbec.