Reakcia na: Technopol #166997:
Dochádzanie autobusov na prázdno, to je práve taký stav, že ani nemusia byť robené výjazdy/dojazdy z vozovní s cestujúcimi. Problém je v tom, že mesto by malo na vybraných komunikáciách riešiť preferenciu MHD (nielen električky, ale aj autobusy a trolejbusy) a to mu nejde. Keby bola preferencia a namiesto parkovania na ceste na Košickej by bol BUS-pruh pre L68, tak by "vláčiky" neboli.Inak s L34 som rátal pôvodne ako výpomoci pri jednom návrhu na reorganizáciu električkových liniek, no ako sa zdá, tak asi z toho bude vďaka tomuto kroku DPB veľké kulové. Snáď sa veci do 9/2011 nejak zmysluplne utrasú. Zaujímavé, že z akého extrému sme prešli, keď sme v KV mali L35,36 a 135, tie sa podarilo kompromisne spojiť do jednej linky a zrazu aj z tej je po pár mesiacoch torzo ?
) neúspešné a tiež na základe aktivít majiteľa komunikácie, že budú ten kruháč rušiť a zmenia tú križovatku na klasickú stykovú trojramennú (to, že by ten vyýjazd zaslepili úplne, si nefandím).
Mike
úsek jaskový rad - siemens je plný v špičke pracovných dní...
a na 147 tiež budú isto vypisovať minimálne protestné maily listy, atď, s ňou chodí plno dôchodcov s minimálnou schopnosťou pohybu.. aj keď u 147 tvoria dosť veľké percento naplnenosti turisti, ale tí si na rozdiel od tamžijúcich dôchodcov aspoň cvakajú lístky .. ale tiež cez víkend sú tam spoje kde ide 10 a viac ľudí
ale chyba je aj to že v objeme odjazdených vozokm sa berú všetky abus linky rovnako a po tejto zmene sa ušetrí časť kilometrov, ale kým minibus má priemernú spotrebu 15l/100 km (iveko v kopcoch) - to aj služobné autá vedenia dpb majú vyššiu spotrebu, tam netreba šetriť??
Teda tie náklady budú úplne odlišné, ale v tomto prípade je kilometer ako kilometer...