A èo takto to riešiť nasledovne? Vytvoriť L83A a L83B, z Dúbravky po Nám. Hranièiarov súèasná rovnaká trasa, odtia¾ by šla L83A k Dostihovej dráhe a L83B do Ovsištia, premávali by v preklade spoloèný i= 4/6/4/12, mali by spoloèné CP. B by premávala len v pracovné dni ako dnes L84, A každý deò, teda pre Ovsište by sa niè nezmenilo, iba by mali priamu linku až do dúbravky cez pracovné dni, aj keï to nie je zámer, L84 a L34 by boli zrušené. Rovnako by som vytvoril L95A a B, prièom B by premávala len po Technopol v sedle a cez víkend v 12 minútovom intervale, A každý deò, celý deò v intervale 4/12/4/12, teda v sedle a cez víkend v preklade v 6 minútovom intervale. Obmedizili by sa hluché úseky medzi Hroboòovou a Hodžovým námestím a Predstanièným námestím a Hodžovým námestím, Vyšehradskou a Technopolom kde linky jazdia slabo vyťažené, vytvoril by sa 6 minútový interval v sedle, v súèasnosti je 7,5. Aj by sa ušetrilo a ani to tak nebolelo. Ïalej by sa dalo ušetriť zrušením L27 a preradením mini busu na L89 asoò cez pracovné dni. Keby sa potom zmenil interval L99 na 8/6/8/12, nasadzovali by sa na òu malé Sory a ïalej by sa L94 zachovala len v špièke z dnešným intervalom a L93 by bola rozdelená na A a B, B by premávala po Holíèšku, v sedle a cez víkend v 12 minútovom inetrvale, A v súèasnej trase v intervale 4/12/5/12.
Zhrnuté:
L83A po dostihovú dráhu, L83B po ovsište, A 8/12/8/12, B 8/12/8/- v preklade teda 4/6/4/12
L95A v súèasnej trase 4/12/4/12 B po Technopol -/12/-/12 teda v preklade 4/6/4/6
L93A v súèasnej trase 4/12/5/12 B po Holíèsku -/12/-/12 v preklade 4/6/4/6
L94 v súèasnej trase 4/-/5/-
L99 v súèasnej trase 8/6/8 alebo 6/12 obsluhovaná z autobusmi z menšou kapacitou
L89 v súèasnej trase cez pracovné dni obsluhovaná minibusmi, v lete každý deò predlžená premávka
L27, L34, a L84 zrušené.
Možno by sa ve¾a neušetrilo, ale zlepšilo.
Zhrnuté:
L83A po dostihovú dráhu, L83B po ovsište, A 8/12/8/12, B 8/12/8/- v preklade teda 4/6/4/12
L95A v súèasnej trase 4/12/4/12 B po Technopol -/12/-/12 teda v preklade 4/6/4/6
L93A v súèasnej trase 4/12/5/12 B po Holíèsku -/12/-/12 v preklade 4/6/4/6
L94 v súèasnej trase 4/-/5/-
L99 v súèasnej trase 8/6/8 alebo 6/12 obsluhovaná z autobusmi z menšou kapacitou
L89 v súèasnej trase cez pracovné dni obsluhovaná minibusmi, v lete každý deò predlžená premávka
L27, L34, a L84 zrušené.
Možno by sa ve¾a neušetrilo, ale zlepšilo.
Petto
-spickovu 94ku ( so skorsim zaciatkom poobednej spicky kvoli Vazovovej ) ,
- 93 tympadom 7/8 v sedle
- neviem ci by este preslo ze aj 84ka predlzena po trase 34ky po Stefanikovej do Dubravky s prekladovym intervalom 83/84 - 7/8 v sedle