Reakcia na: no.ev.di. #165030:
L34 - ja nehovorím o 1 prestupe, ale o 1 prestupe navyše. Síce neviem kam, ale tí čo vystupujú z L34 pod stanicou predsa cestujú niekam ďalej.
L78 - beriem späť, prehliadol som tú Krížnu. Ale tá priebežná konečná (vzhľadom na ranné zápchy) mi nejako nevonia.
To už radšej spojme linky 34 a 78 do linky 73 (len vymyslime čo cez prázdniny).
L84 - ja neviem koľko s ňou cestujú, len ťa upozorňujem, čo to vyvolá. Ak by si chcel ale takto riešiť linku, tak sa prihováram za zmenu trasy, nie cez Landererovu (tam toho teraz jazdí dosť a aj úplne zbytočne) ale cez Mlynské nivy (bližšie k AS, presup na hrane na trolejbusy).
Valec
- bola dostatočná kapacita aj v sedle,
- podľa možností zostalo spojenie na Vazovovu (kde je prestup na električky všetkými východnými smermi,
- sa mohli prekladať CP oboch liniek
- sa vozidlá posilnenej linky 93 zmestili do obratiska na stanici....
Re #165025 Marek1978: Otázne je, či ti tých 8 minút celé sedlo bude stačiť (ja tvrdím že nie), ako sa to bude dať prekladať s inými linkami (keďže žiadna v sedle nemá ani 8 minút, ani polovicu či dvojnásobok) a koľko z tých úspor ti odpadne ak rôznymi prejazdami (bo 94, resp. posilnenie si vyžaduje prevádzkovať dlhšiu dobu ako je štandardná dĺžka sedla).
Re #165027 no.ev.di.:
L34 - cestujúcim do východnej časti mesta tak pribude ďalší zbytočný prestup
L78 - tak neobsúži ani Trnavské mýto, to ju môžeš potom rovno ukončiť na Astronomickej a mierne posilniť L66
L84 - dôchodcovia z Ovsišťa ťa ukameňujú, že si im zrušil priamu linku do centra
Čiže nič si nevyriešil, iba nasral niekoľko desiatok ľudí.