Reakcia na: Zrebec #16500:
Ked su cestujuci bojazlivi, tak im treba.
Treba sa spytat rovno bez omacky "Prosim vas, idete na autobusovu stanicu?" ... "Dakujem."
Treba sa spytat rovno bez omacky "Prosim vas, idete na autobusovu stanicu?" ... "Dakujem."


mas pravdu v 19 bodoch z 20-zalostna bilancia 
Ale dovolim si to prirovnat k vodicovi metra, vlaku alebo v podstate hocicoho "hromadneho"-bolo by nonsens, keby sa k vodicovi metra alebo rusnovodicovi dobijali ludia, ci ide tam a tam!... Cestujuci by mal mat moznost byt informovany o svojej ceste skor, ako pouzije dopravny prostriedok-tak je to aj vo vyspelych zapadnych statoch. Aj "ochotu" vodica ilustrujem na priklade: znutra vozidla sa do kabiny Iku 435 dobijala pani, ktora chcela informaciu, kde moze spravne vystupit. Vonku ale vartovala dispecerska Felicia a vodic "bol videny, ako sa rozprava za jazdy". Vysledok-strhnute stovky z vyplaty. Tak vodic radej vyuzije "mensie zlo" v podobe roztrpceneho, nadavajuceho alebo sklamaneho potencialneho cestujuceho ako prist o 300-800 korun za kazdu ochotu...
martiner
Re #16481 M@rtin: Tych ukazovatelov je samozrejme viac
Ako si spravne poznamenal, dolezita je aj zivotna uroven... ono musi byt rovnovaha medzi ukazovatelmi a tym ako sa maju ludia. Cele sa to vlastne robi kvoli tomu aby sa ludia mali dobre.