Reakcia na: Vladimír #16423:
mas pravdu - vpodstate. Po dlhsom uvazovani 
Si myslim, ze DPB by sa mal zamerat na zefektivnenie linkoveho vedenia (lepsie prelozenia subeznyx tras a podobne), zvysenia spolahlivosti a netreba zabudat, ze nielen autobusy exisutju.
A tiez netreba 100% NP busy mat- naco? Je asi lepsie mat novych vela. A podiel NP postupne zvysovat. Jedine, ze by sa podarilo zohnat NP vozidlo za cenu VP

Mne na MHD dnesje vadi to najviac, ze je nespolahliva a riedka (casovo). Toto co ja viem, najviac ludom vadi.
Vladimír
K BRATISLAVE:
Dosť veľká diskusia sa tu prehnala. Poniektorí vystihli a zopakovali aj môj názor. Jednoznačne treba pre MHD viac nových autobusov ako 100. A na samé NP vozidlá jedak nemáte prachy a jednak nemáte dôvod. To chcete k Vodostavu, k Štátnym lesom alebo na Žabí majer posielať NP Citará. Bratislava ešte dlho bude potrebovať VP autobusy, pretože nie je vo finančnej situácii, aby si ich mohla dovoliť. Ak bude kupovať len tie, bude to na úkor početnosti dodávok a tým aj NA ÚKOR KVALITY MHD.
Ja vám opakujem, že cestujúci radšej príjme ak na linke bude mať samú Karosu B961 ako keby mala byť zmiešaná výprava Ik283 + kĺbové Citaro!
Budem sa opakovať, ale obnova vozidlového parku napr.
2003 - 50 ks Karosa B950
2004 - 50 ks Karosa B950 + 10 ks NP
2005 - 50 ks Karosa B950 + 20 ks NP
2006 - 30 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2007 - 15 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2008 - 10 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2009 - 50 ks NP