Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #164189:
električka odbremení akurát tak L78,95, niečo poberie z L83,84,93 a 94. Lenže uvedom si, že v prípade L133 ide o súbeh s električkou a keď sa oddeľuje od električky, tak pre zmenu má súbeh s trolejbusom. V Petržalke aj keď bude električka tak busy cez Apollo a Nový most zostanú lebo obsluhujú iné oblasti a smery ako bude obsluhovať električka. Okrem toho,L68 bude stále najrýchlejšie spojenie Petržalky s Ružinovom, aj keby bola L14 predĺžená do Petržalky. Pochop ty prosím ťa, že sa bavíme o vedení linky tým istým smerom ako idú električky, s rozdielom v trase oproti ekologickej trakcií akurát tak v jednej zastávke, odkiaľ sa dá doťarbať s L28,70,95 k električke. Ty si porovnal linku ktorá ide v jednom "lieviku" s piatimi električkovými linkami s linkami, bez ktorých sa Petržalka nezaobíde ani po vybudovaní električkovej trate ktoré sa rozprchnú do mesta cez 3, predtým cez 4 mosty, snáď sa nevráti Petržalka do stavu keď bol iba Starý most v premávke pred takmer 40 rokmi ?
pár čísel k DD minibusom a šetreniu :
- dnes L35+36+135 ročne zožerú 287 311,36 vzkm (merané podľa Google Earth a braný počet spojov podľa CP), L35 v novej trase ročne skonzumuje 243 141,10 vzkm, ušetrí sa 44 170,26 vzkm. Ako CP novej L35 som bral pre celý rok CP víkend+po-pi šk.pr. z L36.
ďalšie možnosti ako šetriť :
- zrušením L27 = 43 877,0 vzkm/rok
- zrušením L38 = 50 516,0
- zrušením úseku Siemens - Jaskový rad, zachádzky cez L.Dérera a otočkou cez Uhrovu a Jakubíkovu =38 425,55
- zrušením víkendovej L51 = 23 577,30
- zrušením úseku Záhumenice - Tbiliská na L56 = 23 496,55
- zrušením úseku trhovisko - Eurovea na L66 = 105 281,70
- preloženie L78 na Šafko z Petržalky = 142 200,00
- dokopy všetky čísla v tomto príspevku dávajú úsporu 471 544,36 vzkm ročne
Reakcia na: no.ev.di. #164187:
duncik, preco mate v PE niekolko liniek do mesta, ked by stacilo postavit 1 elektrickovu a vsetko trepat nou? ? (vies, ono by som s tebou aj rad pisal normalne, ale to prosto nejde, lebo ty mas iba penu okolo huby)
Reakcia na: no.ev.di. #164183:
Hoc z pod mosta mi to pride uplna sprostost cakat na 1. 133 aj 20 minut, no z takej EUROVEY ci M.sceny je to normalne.
Hoc uz bude 133 nezavisla od 70ky , nevidim dovod preco by nemohla zacat uz od 13.45 od Eurovey, ved ktora spickova linka ( 59,92,191,196 ) zacina v BA až po 14:15 ??? ?
Reakcia na: MatejBA #164184:
tak to musím zas prekladať čo som povedal? ? na auto nečakáš, do neho si sadneš a ideš. Tu je pointa v tom, že si sťažuješ, že mohli by na L133 byť aj skoršie odchody pričom tam máš po ruke L4+12, ktoré premávajú rovnako často ako L133 a poskytujú väčšiu kapacitu. Je tých ľudí tak veľa čo by požadovalo skoršie spoje L133, že sa nevmestia do L4/12? ?
Reakcia na: TeBeCe #164185:
hej, preto sa dnes rano uz ludia na matejkovej nemohli narvat do 133 ?
Reakcia na: MatejBA #164181:
vzhladom na to, ze ide o taku nudzovu dopravu pre lenivych by boli v poriadku aj 10,5M tak ako na zaciatku. potom by ich to rychlo preslo a linka by sa mohla cela zrusit ?
Reakcia na: no.ev.di. #164183:
Neviem naco ludia chodia autom, ked ich caka kapacitnejsi autobus - TOTO si mi prave povedal ?
Reakcia na: MatejBA #164179:
električky sú na nábreží na čo? idem v L133 a vedľa nás L4 s voľným miestom pre ľudí z dvoch L133, detto L12. Neviem načo čakáš na L133 keď ti rovnako často chodí kapacitnejšia električka?
Reakcia na: no.ev.di. #164173:
Ale vlastne to je okrem Ohruhu na Kuklovskej, rodinných domčekov a Líšaku všetko
Reakcia na: TeBeCe #164178:
ad 2: dufam, ze nemas na mysli 12m/12 min ?
Reakcia na: TEDOM-1103 #164177:
nie, najskôr čo som došiel bolo 8h ranná a odsledoval som si všetky spoje. Kvôli piatim ranným bude premávať tá linka celý deň? Viem, že ju využívajú hlavne školáci na dopravu na L.Sáru a geriatria na Jurigovo nám. s tým chodí občas. Stačí vyslať ráno tzv. školské spoje dva na L.Sáru robené minibusom a šmitec! Mimo to školáci môžu použiť aj L32/33/133.
Reakcia na: TeBeCe #164178:
tak prvy odchod od eurovey je o 14.15 ak si dobre pamatam - a odchody 14.03, 13.51 a 13.39 neublizia 🙂
Reakcia na: MatejBA #164176:
ide sa setrit, nie pridavat ?
Reakcia na: no.ev.di. #164173:
Áno ale išiel si cez špičku (rannú)
Reakcia na: no.ev.di. #164173:
Duncik, on to hovoril ako ironiu ?

Re #164174 TeBeCe: vsak DPB ? Inak ked sa uz skracuje int zo 6 na 12 minut na 133 bude aj na nej dane 15m vozidla + skorsi poobedny odchod (aspon 1330) z mesta? ?
Reakcia na: no.ev.di. #164151:
Ja žiaden minibus nechcem (však na to tu slúži L67), ja ti len vyvraciam tvrdenie, že L70 slušne pokrýva územie PB.

Re #164158 TEDOM-1103: "Veď však tie najhlavnejšie ťahy ako Ľ. Fullu, J. Stanislava, Kolískova, Baníkova, L.Sáru" ? ? ?
DPB samozrejme este o zmenach od pondelka neinformuje.... ?
Reakcia na: TEDOM-1103 #164158:
práve tie zastávky čo si vymenoval boli tak mizerne využívané, že až! Na J.Stanislava keď dakto nastúpi/vystúpi, tak by sa to mohlo aj oslavovať. Kolískova - dostupná od trolejbusu čo by sa aj doplazil, Baníkova - využívané v štýle "stretol som L135". Ľ.Fullu - o málo lepšie ako Ľ.Sáru. Ak chceš presné čísla, pošlem ti tabuľku v Exceli kde som to spracoval ako bola L135 "využívaná"
Reakcia na: 810zssk #164167:
a na to pán expert ako prišiel? má zákaz sa snáď niekto nastúpiť do linky na zast. Borská predtým ako sa otočí a pôjde do Lamača, či ako si to predstavuješ? Jedno aj druhé má plus aj mínus a síce :
a) keby sa zastavovalo v smere Kuklovská na jednej strane v smere Lamač na opačnej strane malo by to výhodu možno tak estetickú a prehľadnú pre tých čo by vedeli, na ktorej strane na ktorý smer linka stojí, lebo prichádzať bude pri každej jazde z rovnakého smeru, nevýhoda je, že ak sa človek pomýli, bude sa iba pozerať ako okolo neho bus iba prefrčí alebo zastavuje na druhej strane
b) zastavovanie na obidvoch zastávkach má výhodu, že ak sa človek popletie a pôjde na opačnú zastávku zastaví mu tam ten bus na daný smer, tak či tak a výhoda je aj tá, že keď si hoc pre istotu vždy zastane na Borskej v smere od Dúbravky tak mu tam zastane vždy bus. Nevýhodou je, že ak sa nepozrie na displej busu, kam to ide, odvezie sa tam, kam nechce. Tebe to ale môže byť celkovo srdečne jedno, tí ľudia sa v tom vyznajú.

T-bus k Eurovey : čiže tvoja logika je, že ak nebude t-bus pod Nový most, nech sa radšej ani nestavia k Eurovee ? toto teba nediskvalifikovalo?

L66 : tak čo chceš? chceš L66 po Dulák, alebo posilniť L50? zaujímavé, že akonáhle som sa dotkol posvätnej linky 66 do Eurovey tak vzniklo oheň na streche. Budiš teda, nech ti L66 premáva iba po Dulák a okrem toho to nie je na mne. Keby ti L66 nepremávala pod nos ani by si nepípol a odporúčal by si všetkých na L50 aj bez jej posilnenia. Ale uznám, že od tej 15:30 kedy sa ľud rozlieza z práce by mohla ísť zo 6 na 5min do 18:00 cca a 7-8min potiahnúť do 19:45.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.