Reakcia na: MatejBA #164184:
tak to musím zas prekladať čo som povedal? ? na auto nečakáš, do neho si sadneš a ideš. Tu je pointa v tom, že si sťažuješ, že mohli by na L133 byť aj skoršie odchody pričom tam máš po ruke L4+12, ktoré premávajú rovnako často ako L133 a poskytujú väčšiu kapacitu. Je tých ľudí tak veľa čo by požadovalo skoršie spoje L133, že sa nevmestia do L4/12? ?
no.ev.di.
a) keby sa zastavovalo v smere Kuklovská na jednej strane v smere Lamač na opačnej strane malo by to výhodu možno tak estetickú a prehľadnú pre tých čo by vedeli, na ktorej strane na ktorý smer linka stojí, lebo prichádzať bude pri každej jazde z rovnakého smeru, nevýhoda je, že ak sa človek pomýli, bude sa iba pozerať ako okolo neho bus iba prefrčí alebo zastavuje na druhej strane
b) zastavovanie na obidvoch zastávkach má výhodu, že ak sa človek popletie a pôjde na opačnú zastávku zastaví mu tam ten bus na daný smer, tak či tak a výhoda je aj tá, že keď si hoc pre istotu vždy zastane na Borskej v smere od Dúbravky tak mu tam zastane vždy bus. Nevýhodou je, že ak sa nepozrie na displej busu, kam to ide, odvezie sa tam, kam nechce. Tebe to ale môže byť celkovo srdečne jedno, tí ľudia sa v tom vyznajú.
T-bus k Eurovey : čiže tvoja logika je, že ak nebude t-bus pod Nový most, nech sa radšej ani nestavia k Eurovee ? toto teba nediskvalifikovalo?
L66 : tak čo chceš? chceš L66 po Dulák, alebo posilniť L50? zaujímavé, že akonáhle som sa dotkol posvätnej linky 66 do Eurovey tak vzniklo oheň na streche. Budiš teda, nech ti L66 premáva iba po Dulák a okrem toho to nie je na mne. Keby ti L66 nepremávala pod nos ani by si nepípol a odporúčal by si všetkých na L50 aj bez jej posilnenia. Ale uznám, že od tej 15:30 kedy sa ľud rozlieza z práce by mohla ísť zo 6 na 5min do 18:00 cca a 7-8min potiahnúť do 19:45.