Reakcia na: shandon #164204:
prípad - prídem k zastávke busu a keď zistím, že tam mám čakať ako Y a viem, že za ten čas čo tam budem stáť to môžem dať pešo, tak idem pešo, ibaže dnes panuje kultúra vyvážania si prdele aj na jednu zastávku, decká nacapené za PC, vyžraté z McDonalda a tráviace čas akurát tak v nákupných centrách, kinách, krčmách a doma za PC. Ľudia dnes nevedia rozmýšľať, radšej budú 20-30min čakať vonku, než by sa 10-15min prešli a spravili niečo pre zdravie, alebo sa odviezli na nejakú zastávku časť trasy a zvyšok by si prešli pešo, čo je prípad ľudí čo v Karlovke robili také trasy, že rozum by Vám nad tým stál. Ale nič im nebránilo tam tvrdnúť 10-15min, pričom za ten čas čo čakali už mohli byť doma a pojedať nákup.Re #164206 TEDOM-1103: preto boli múdri, lebo sa to netýkalo ich m.č., resp. linky čo im premáva pod nos. Ja som po čase uznal, že interval aký je na L95 je adekvátny, tiež tu nedržím stoj čo stoj L78 a ani L89.
no.ev.di.
- dnes L35+36+135 ročne zožerú 287 311,36 vzkm (merané podľa Google Earth a braný počet spojov podľa CP), L35 v novej trase ročne skonzumuje 243 141,10 vzkm, ušetrí sa 44 170,26 vzkm. Ako CP novej L35 som bral pre celý rok CP víkend+po-pi šk.pr. z L36.
ďalšie možnosti ako šetriť :
- zrušením L27 = 43 877,0 vzkm/rok
- zrušením L38 = 50 516,0
- zrušením úseku Siemens - Jaskový rad, zachádzky cez L.Dérera a otočkou cez Uhrovu a Jakubíkovu =38 425,55
- zrušením víkendovej L51 = 23 577,30
- zrušením úseku Záhumenice - Tbiliská na L56 = 23 496,55
- zrušením úseku trhovisko - Eurovea na L66 = 105 281,70
- preloženie L78 na Šafko z Petržalky = 142 200,00
- dokopy všetky čísla v tomto príspevku dávajú úsporu 471 544,36 vzkm ročne