Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: JeJe #163908:
Mám informáciu o tom, v koľkých z nich jazdia ešte dlšie, väčšie a ťažšie autobusy ako tebou nenávidený MBCC - vo všetkých, preto som ich vymenoval.

Podpásovku so zemetrasením som akože nečítal, hej?
Reakcia na: JeJe #163906:
Že má Marcedes CC pravdpodobne nižšie MERNÉ zaťaženie vozovky, než bežný autobus, do tvojich kalkulácií vstupuje ako?
Reakcia na: S499.1023 #163905:


Vzdávam sa, zabil si ma! Keby Japonci neboli hlúpi a mali tam viac dlhých ťažkých kĺbakov, tak by sa im možno aj zem menej často triasla...

Ale ešte k tým vymenovaným civilizovaným mestám - máš informáciu aj o tom, v koľkých z nich jazdí Mercedes CC?
Reakcia na: Ike #163887:
Pokiaľ mi je známe, tak v Bratislave pokrývajú tržby z predaja CL asi 45% nákladov. To nie je zase AŽ tak symbolické.
Reakcia na: Z #163890:


Podľa informácie, ktorá raz odznela v TV a ktorá ma dosť prekvapila, prejazd jedného naloženého kamióna opotrebuje vozovku tak ako prejazd niekoľkých tisícov (!) osobných áut. Mercedes CC plný cestujúcich sa váhou príliš nelíši od naloženého kamióna, takže ak je uvedená informácia pravdivá, tak pre cesty v BA (ale aj v ľubovoľnom inom meste) sú frekventované prejazdy obrov typu CC z dlhodobého hľadiska hotovou katastrofou.
Reakcia na: JeJe #163886:
Takže Göteborg, Utrecht, Aachen, Hamburg, Zürich, Ženeva, Luzern, Luxemburg a ďalšie sú necivilizované balkánske mestá ? ?
Reakcia na: 810zssk #163902:
podla seba súdim teba. Ja viem, že ty, alebo ja, by sme po tom volebnom výprasku ani nevyšli z domu. LoLo Tunelly je však typ človeka, čo ho vyhodíš dverami a prilezie oknom ?
Reakcia na: Ike #163901:
Myslim, ze LoLo v poslednych volbach dostal dostatocne na hubu aby sa o to uz nepokusal 😉
Reakcia na: Peto02 #163900:
podľa mňa je to taký základ budúcej politickej strany s názvom Slávik a jeho polyhistori ?
http://bratislava.sme.sk/c/5838003/domove-samospravy-v-petrzalke-vyzyvaju-na-podporu-spolocneho-kolajoveho-projektu.html

To ZDS su nejaki odbornici ci ako, ked tvrdia ze elektricka dopravne problemy nevyriesi? Lepsie je to asi tak ako to je teraz...
Reakcia na: Ike #163895:
"dôchodci (bez ohľadu na vek)"
Takže armádny a policajný vyslúžilci by sa už po 45tke mohli voziť zadarmo? Nie, keď už majú byť podmienky rovnaké, tak nech majú všetci čo dovŕšia štátom určený dôchodkový vek:
- nárok na uričtú zľavu (počas celého dňa),
- bezplatné cestovanie mimo špičiek s tým, že v čase špičiek budú platiť plnú sumu.

Ja osobne nechvaľujem argumenty typu "tvrdo makali celý život a zaslúžia si aspoň takú úľavu ako je cestovanie zadarmo". Prečo práve cestovanie. Čo snáď dopravný socializmus ešte neskončil? Prečo im pekári nedavajú chlieb (štát sociálnu múku), elektrárne energiu, vodárne vou, mobilný operátori bezplatné volania....
Obzvlášť, ak je Bratislava jediným mestom (opravte ma ak sa mýlim), ktoré MHD týmto občanom úplne bezplatne poskytuje.
Reakcia na: AAA #163891:
To je už slovíčkovanie. 70+ som uvádzala vo svojich príspevkoch preto, lebo tento vek tu bol spomínaný. V podstate ide o "prestárlych" občanov, ktorí majú MHD zadarmo. Dôchodca môže byť aj v 60. Otázka veku je tiež na dlhú polemiku. Slovo "vadí" mi nevadí. Vadí mi nazývanie starčekov "geriatriou".
Reakcia na: Ike #163887:
Ani ja nie. Cena lístka je v porovnaní s nákladmi skutočne symbolická - ale nie v pomere k platom a kvalite dopravy. Nie každý Bratislavčan zarába nadštandardne. Nie každý cestujúci je Bratislavčan. Tiež niektoré náklady si mesto neúmerne zvyšuje samo - neadekvátna údržba komunikácií, svojho času neadekvátna údržba vozového parku... Ono to, že to vyzerá, že systém dopravy funguje, neznamená, že naozaj funguje. Zbytočne sa zavedie symbolické cestovné pre dôchodcov, keď z vozov nedostaneme zadarmo sa voziace smradľavé a pripité indivíduá (ako správne poznamenal S944 ? ). Zbytočne sa "obnovil vozový park", keď v skutočnosti to bola len zúfalá záplata, aby sa vôbec vypravilo. Trolejbusy sú v dezolátnom stave. Ja osobne radšej idem dva kilometre peši, ako prestúpiť na trolejbus. Električky dožívajú. A keď sa cestovné zvýši, opäť to bude len odliv do áut. Pretože zvýšené cestovné sa automaticky nepremietne do niečoho viditeľného, zalepí sa len dlh. Toto je bludný kruh...
Reakcia na: 810zssk #163870:
to by magoriat musel rozmyslat ... na zapade bezna vec ... naprikald vo viedni kopu usekov dialnice, elektircky aj metra spolufinancovali sukromny investori ...

dokonca aj dialnicny tunel pod UNO city nestal vieden ani jeden schiling ...

takto mohla mat bratislava zafinancovanu napriklad nivsku elektrickovu radialu a vlastne aj cast petrzalskej ..
Reakcia na: Z #163873:
a kam by sa odliali? do taxíkov, či IAD?

Osobne sa mi myšlienka páči a rozšíril by som ju nasledovne :

cestovanie zdarma majú dôchodci (bez ohľadu na vek) mimo zvýšených dopravných nárokov (tzv. špička) t.j. od 9:30 do 14:00 a následne po 19:00
Reakcia na: Z #163885:
Ale vsak v poriadku nech sa obmedzia aj ine skupiny casom kedy mozu jazdit.. akurat ze tie deti do 6 rokov teoreticky mozu chodit do skoly a podobne..
Reakcia na: no.ev.di. #163874:
Kto hovori o OC? Ja hovorim o tom, ze by tam boli nejake prevadzky (so zameranim na relax, hlavne gastronomia, bufety...), nie regulerne OC.
Reakcia na: Z #163873:
Osobne sa, uprimne, neobavam odlivu cestujucich nad 70 rokov...
Reakcia na: Z #163859:
Len je zaujímavé, že 69 ročný dôchodca, ktorý platí ti nevadí. Inak nečudoval by som sa keby, to raz niekto dal na Ústavný súd ako diskrimináciu. Rovnako tak potom by nemuseli platiť ani ľudia v hmotnej núdzi a pod..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.