Reakcia na: derik #162285:
sú to grázli proste... namiesto toho aby sa podporovala v rámci regiónu doprava na dlhšie cesty vlakom, tak sa to robí naopak, všetkých tlačia do autobusov. Ešte aj trať 160 nám schátra, čo teda bude hotová pohroma ? Nehovorím, že tam keď nie je práce, že je koho prepravovať no sú úseky, kde sa prevádzky Os vlakov, aspoň v podobe 813+913 alebo troj či štvorvozňovej súpravy predsa vyplatí. Milujem ten klasický argument, keď sa povie že :"Ľudia na tomto úseku necestujú a preto nemá pre železnice zmysel tam vytvárať nové spoje." na úsek, kde nič nepremáva, tak logicky tam ani nikto nemôže cestovať ? ale je to obľúbený argument železníc ako takých, resp. tzv. "odborníkov", ktorí tam pracujú 1-2 roky a už rozdávajú rozumy a 20-30 rokov pracujúcim ľuďom na železnici vlasy stávajú dupkom z tejto demencie. Tá Bc. práca od chlapíka čo študoval na dopravnej fakulte bola skvele vypracovaná, nakoľko odstránil osobné vlaky tam, kde bola fakt veľká vzdialenosť od vlakovej zastávky k dedine, zas prestrelil s tým nadmerným vypravovaním vlakov na niektorých lokálnych tratiach, ale to by sa dalo ešte vyškrtať. Hlavnou výhodou toho celého bola taktová doprava.
intony
321 nema ist do Borinky, ale len do Marianky, aj ked ta mala uz davno byt sucastou BA aj s 37.
Do Borinky je 325 z AS.