M. Vášáryová nechce električku do Petržalky
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/samosprava/m.-vasaryova-nechce-elektricku-do-petrzalky.html?page_id=193866
Co to znamena: Ludia, co vladnu Bratislave (a budu vladnut nadalej) uz dokonca aj prestali predstierat akykolvek zaujem o verejnu dopravu (obnovovanie vozoveho parku busov je nieco ako obvazovanie ran). Je zrejme, ze v najblizsich 2 DESATROCIACH nemozno ocakavat akekolvek investicie do verejnej dopravy v meste (navyse nad udrzovanie sucastneho stavu), vsetky investicie pojdu do individualnej dopravy (vid R7, D4).
Pre tych menej chapavych: M. Vasaryova je len bezvyznamna postava na cele Velkeho pravicoveho konglomeratu, ktory vladne mestu uz 20 rokov a bude aj dalsich 20 rokov rovnakym sposobom.
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/samosprava/m.-vasaryova-nechce-elektricku-do-petrzalky.html?page_id=193866
Co to znamena: Ludia, co vladnu Bratislave (a budu vladnut nadalej) uz dokonca aj prestali predstierat akykolvek zaujem o verejnu dopravu (obnovovanie vozoveho parku busov je nieco ako obvazovanie ran). Je zrejme, ze v najblizsich 2 DESATROCIACH nemozno ocakavat akekolvek investicie do verejnej dopravy v meste (navyse nad udrzovanie sucastneho stavu), vsetky investicie pojdu do individualnej dopravy (vid R7, D4).
Pre tych menej chapavych: M. Vasaryova je len bezvyznamna postava na cele Velkeho pravicoveho konglomeratu, ktory vladne mestu uz 20 rokov a bude aj dalsich 20 rokov rovnakym sposobom.
Trolleybus
To je strašné, nameisto toho, aby sa obnovila železničná dorpava medzi Rajkou a Bratislavou my tam ideme ťahať utobus. Okrem toho by ma zaujímalo kde presne má byť v Rajke tá úžasná konečná a prečo ho nemohli ťahať až do Mošone, kde je aj lepší prestup na iné linky a aj HM TESCO.