Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mrcheef #155072:

To je strašné, nameisto toho, aby sa obnovila železničná dorpava medzi Rajkou a Bratislavou my tam ideme ťahať utobus. Okrem toho by ma zaujímalo kde presne má byť v Rajke tá úžasná konečná a prečo ho nemohli ťahať až do Mošone, kde je aj lepší prestup na iné linky a aj HM TESCO.
Pri príležitosti zakúpenia električenky by som chcel vyjadriť obdiv servisným technikom, ktorí ešte majú trpezlivosť opravovať automat pri Technopole a nevyhodia ten šrot, ktorý tvrdohlavo odmieta prijímať 20-centy, rovno do zberných surovín. ? Ešte aj na Patrónke je lepší. ?
Reakcia na: aquila #155081:
Obavam sa, ze mas cistu pravdu a cim skor tym lepsie. Varsaryova nema paru co a ako, Hlina je tiez mimo so svojou MHD zadarmo v mestskej casti kde byvas a tak co teraz?
Reakcia na: luky133 #155079:
Zato však na 41 to vyzerá dobre: Celý úsek od Búdkovej po Vozovňu Hroboňova na znamenie. ?
Reakcia na: luky133 #155080:
mno je to fakt katastrofa, ona verejne vyhlasila, ze do petrzalky nic nepojde ..

Ten by mal byť podľa jej slov spojnicou medzi oboma stranami Dunaja, určenou predovšetkým pre motoristov, cyklistov a chodcov a bez električkovej trate.

a zvysit opravy trati je sice fajn, ale za 20 rokov sa nepostavil ani km trate .. ftacnik ju zozerie ..

pravica ozaj potrebuje kruty pad
Reakcia na: aquila #155074:
Tak jej hlas určite nedám. ? Tieto voľby budú naozaj zaujímavé.
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8621

A zastávku Pri podchode kde nechali? ❓ Zase čakať roky na budúce prehodnocovanie zastávok? Veď tá zastávka zdržuje zbytočne a zažil som x prípadov, kedy ju vodič aj normálne ignoroval. ?
Reakcia na: aquila #155073:
Zaujímavé je, že vetu z linku "vasaryova-nechce-elektrickou-ukrizovat-petrzalku" som v texte nenašiel. Kde/kedy to povedala?
Reakcia na: aquila #155074:
No predsa v plytkom tunely podla lolovej vizie od zdruzenia domovnikov a potom popod Dunaj tunelom spolocne so zeleznicou ... ? ? ☠ ?
Reakcia na: aquila #155074:
Absolútny nedostatok sebakritiky, hrabať sa na post primátora. Chudinka, tuším na ňu už zaútočil Alzheimer. Bratislava je stratená.
Reakcia na: aquila #155073:
a este dalsie perly 😉

"Myslím si, že o metre by sme mali prestať uvažovať," dodala. Poznamenala, že zrýchliť by sa mala mestská hromadná doprava. Navrhla napríklad opravu električkových tratí či odľahčenie dopravy na najvyťaženejších mostoch výstavbou šiesteho bratislavského mosta. Pomôcť by vraj mohlo aj dokončenie rekonštrukcie Starého mosta, ktorý by mal po svojej obnove slúžiť nielen chodcom, ale aj autám či autobusom. "Ja si myslím, že by po Starom moste nemala premávať električka," dodala.

- koniec snom o metre je fajn, ale kadial chce viest elektricku ked nie po starom moste ?
tak pravica je v prdeli ako lansky sneh .. to co za kandidata postavili ?!?

"Nie som si istá električkou," povedala Vášáryová.

bravo ftacnik, nemas uz problem vyhrat ..

http://spravy.pravda.sk/vasaryova-nechce-elektrickou-ukrizovat-petrzalku-f8k-/sk_regiony.asp?c=A100929_110951_sk_regiony_p12
Reakcia na: Peon #155055:
Navrh noveho GVD najdes tu:

http://uloz.to/5932318/Konecny_navrh_GVD_2011_ZSR.zip

Podla navrhu uz nebude ziadna osobna doprava Petrzalka-Rajka.
Reakcia na: Peter023 #155064:
Terazky ste akú rečú hovorili, Kefalín?
Reakcia na: Martin #155068:
technický problém nie, ale je to problém pre magoriát a fízlov zasraných, lebo by bola obmedzená IAD a to im vadí, keďže si tam každý vyváža riť na aute ? takže so zastávkou Kamenné nám. pri Manderláku, je ten istý ak nie ešte väčší problém ako s Vazovovou.
Reakcia na: Peter023 #155064:
V tomto s tebou suhlasím. Osobne si myslím, že keď sa prerábalo Kamenné námestie tak kľudne mohli dať zastávku niekde pri Manderláku za križovatku. Asi by to nebol moc technický problém, nieviem, som len lajk ale myslím si to.
Reakcia na: kecho #155063:
Nevybudovanie prestupu "Vazovova" aj na druhej strane má na starosti ODP, OD a ako ináč, policajti, ale aj mestskí poslanci, Cílek atď.. len toľko, že výkres aj projekty so všetkými potrebnými úpravami sú na ODP nachystané už pár rokov, lenže 1.) vtedy im to neschválili 2.) "mesto na to nemá peniaze" (oddelenia si nemôžu operatívne určovať počas roka kedy na čo potrebujú koľko peňazí; to je širší problém, môžem dať do mailu keď tak...)
presunutie prístreškov DPB (v tomto prípade JCD)by teoreticky malo byť v réžií DPB, možno magistrátne OCH.. a niáč o umiestnení prísteškov JCD ako takých rozhoduje tiež práve referát MHD OD, lenže tam je uzavretá dlhoročná zmluva s JCD a tam sú také symbolické počty ročne, tuším cca 25 a z nich sa veľa vyčerpá na novovzniknuté/zrekonštruované zastávky pri nákupných centrách napr. (lebo vtedy stavbu hradia tieto reťazce a nie mesto/dpb).. a o "zvyšné" sa často "pobijú" rôzne mestské časti a poslanci v nich...(ako pikoška prísteršok pre 75 a 156 na zast. "Hubeného" na Peknej ceste smer Kadnárova/Slanec, teda keď tam bol osadený tak vtedy tam jazdila iba tá 75 :-))..
Reakcia na: Peon #155059:
ak môžem upresniť, tak po starom tam chodilo fakt veľa vlakov a dve spriahnuté súpravy Flirt či Talent (neviem presne čo to je...), tam boli ozaj luxusom a to riadnym! Momentálne idú z Rajky vlaky o 5,6,16 a 18h (časovo medzi 00 a 20min) a z Hegyeshalomu do Rajky idú o 5,7,15 a 17 (vždy v 25min, aspoň myslím...). Čo je však vrcholom blbosti u MÁV, že vlaky tento CP kopírujú aj počas sviatkov a víkendov - narážam na to, že cez deň prac. pokoja idú tie vlaky ráno ako keby do práce. Uznám, že jeden vlak tak môže ísť, dakto robí aj cez víkendy, ale mohli by ísť o 5,11 a 17h. Feferóni sa potom divia, že im to jazdí prázdne. A čo sa týka medzinárodných vlakov = neviem prečo použili množné číslo keď Jadran z Prahy do Splitu toto leto nejazdil a jazdí, resp. o pár dní už povieme iba JAZDIL jazdil R Amicus, ktorý odchádza z Rajky smerom na Gyor pár min pred vlakom do Csorny, ktorý stojí aj v Hegyeshalome, kam neprestajne premávajú vlaky smerom na, Gyor a Viedeň. Podotýkam, že vlak idúci z Csorny, resp. tento začína až v Szombathely čo je oveľa južnejšie pri Rakúsko-maď. hraniciach obsluhuje iba jeden malý Bzmot (naše rady 81x). Čiže pre začiatok by som tento slíž Hegyeshalom - Rajka - Petržalka obsluhoval iba "ančami", s tým, že vlaky by premávali iba v úseku Petržalka - Hegyeshalom, kde by bola vytvorené nadväznosť na vlaky smerom na Gyor. Problémom vlaku je však to, že v porovnaní s autobusom keď ide človek z Rajky alebo Bezenye to má oveľa rýchlejšie a priamejšie autobusom (viď. Google Earth/Maps), navyše v Bezenye sa na vlak asi každý vykašle, nakoľko je zastávka mimo dediny a úplne odpísané to je v škaredom počasí.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.