Obavam sa, ze mas cistu pravdu a cim skor tym lepsie. Varsaryova nema paru co a ako, Hlina je tiez mimo so svojou MHD zadarmo v mestskej casti kde byvas a tak co teraz?
mno je to fakt katastrofa, ona verejne vyhlasila, ze do petrzalky nic nepojde ..
Ten by mal byť podľa jej slov spojnicou medzi oboma stranami Dunaja, určenou predovšetkým pre motoristov, cyklistov a chodcov a bez električkovej trate.
a zvysit opravy trati je sice fajn, ale za 20 rokov sa nepostavil ani km trate .. ftacnik ju zozerie ..
A zastávku Pri podchode kde nechali? Zase čakať roky na budúce prehodnocovanie zastávok? Veď tá zastávka zdržuje zbytočne a zažil som x prípadov, kedy ju vodič aj normálne ignoroval. ?
"Myslím si, že o metre by sme mali prestať uvažovať," dodala. Poznamenala, že zrýchliť by sa mala mestská hromadná doprava. Navrhla napríklad opravu električkových tratí či odľahčenie dopravy na najvyťaženejších mostoch výstavbou šiesteho bratislavského mosta. Pomôcť by vraj mohlo aj dokončenie rekonštrukcie Starého mosta, ktorý by mal po svojej obnove slúžiť nielen chodcom, ale aj autám či autobusom. "Ja si myslím, že by po Starom moste nemala premávať električka," dodala.
- koniec snom o metre je fajn, ale kadial chce viest elektricku ked nie po starom moste ?
technický problém nie, ale je to problém pre magoriát a fízlov zasraných, lebo by bola obmedzená IAD a to im vadí, keďže si tam každý vyváža riť na aute ? takže so zastávkou Kamenné nám. pri Manderláku, je ten istý ak nie ešte väčší problém ako s Vazovovou.
V tomto s tebou suhlasím. Osobne si myslím, že keď sa prerábalo Kamenné námestie tak kľudne mohli dať zastávku niekde pri Manderláku za križovatku. Asi by to nebol moc technický problém, nieviem, som len lajk ale myslím si to.
Nevybudovanie prestupu "Vazovova" aj na druhej strane má na starosti ODP, OD a ako ináč, policajti, ale aj mestskí poslanci, Cílek atď.. len toľko, že výkres aj projekty so všetkými potrebnými úpravami sú na ODP nachystané už pár rokov, lenže 1.) vtedy im to neschválili 2.) "mesto na to nemá peniaze" (oddelenia si nemôžu operatívne určovať počas roka kedy na čo potrebujú koľko peňazí; to je širší problém, môžem dať do mailu keď tak...)
presunutie prístreškov DPB (v tomto prípade JCD)by teoreticky malo byť v réžií DPB, možno magistrátne OCH.. a niáč o umiestnení prísteškov JCD ako takých rozhoduje tiež práve referát MHD OD, lenže tam je uzavretá dlhoročná zmluva s JCD a tam sú také symbolické počty ročne, tuším cca 25 a z nich sa veľa vyčerpá na novovzniknuté/zrekonštruované zastávky pri nákupných centrách napr. (lebo vtedy stavbu hradia tieto reťazce a nie mesto/dpb).. a o "zvyšné" sa často "pobijú" rôzne mestské časti a poslanci v nich...(ako pikoška prísteršok pre 75 a 156 na zast. "Hubeného" na Peknej ceste smer Kadnárova/Slanec, teda keď tam bol osadený tak vtedy tam jazdila iba tá 75 :-))..
ak môžem upresniť, tak po starom tam chodilo fakt veľa vlakov a dve spriahnuté súpravy Flirt či Talent (neviem presne čo to je...), tam boli ozaj luxusom a to riadnym! Momentálne idú z Rajky vlaky o 5,6,16 a 18h (časovo medzi 00 a 20min) a z Hegyeshalomu do Rajky idú o 5,7,15 a 17 (vždy v 25min, aspoň myslím...). Čo je však vrcholom blbosti u MÁV, že vlaky tento CP kopírujú aj počas sviatkov a víkendov - narážam na to, že cez deň prac. pokoja idú tie vlaky ráno ako keby do práce. Uznám, že jeden vlak tak môže ísť, dakto robí aj cez víkendy, ale mohli by ísť o 5,11 a 17h. Feferóni sa potom divia, že im to jazdí prázdne. A čo sa týka medzinárodných vlakov = neviem prečo použili množné číslo keď Jadran z Prahy do Splitu toto leto nejazdil a jazdí, resp. o pár dní už povieme iba JAZDIL jazdil R Amicus, ktorý odchádza z Rajky smerom na Gyor pár min pred vlakom do Csorny, ktorý stojí aj v Hegyeshalome, kam neprestajne premávajú vlaky smerom na, Gyor a Viedeň. Podotýkam, že vlak idúci z Csorny, resp. tento začína až v Szombathely čo je oveľa južnejšie pri Rakúsko-maď. hraniciach obsluhuje iba jeden malý Bzmot (naše rady 81x). Čiže pre začiatok by som tento slíž Hegyeshalom - Rajka - Petržalka obsluhoval iba "ančami", s tým, že vlaky by premávali iba v úseku Petržalka - Hegyeshalom, kde by bola vytvorené nadväznosť na vlaky smerom na Gyor. Problémom vlaku je však to, že v porovnaní s autobusom keď ide človek z Rajky alebo Bezenye to má oveľa rýchlejšie a priamejšie autobusom (viď. Google Earth/Maps), navyše v Bezenye sa na vlak asi každý vykašle, nakoľko je zastávka mimo dediny a úplne odpísané to je v škaredom počasí.
inak s tou Vazovovou to dobre posrali... kašľal by som na to, že dakto tam musí prejsť o 50m viac a cez cestu. Som cez cestu chodil od výstupišťa dole na SGeŠ 4roky cez cestu, IAD+MHD v jednom kuse a nič sa mi nestalo. Radšej keby sa zaoberali tými nepomernými vzdialenosťami Kamenné nám. - Mariánska - Odborárske nám. a Mariánska/Vysoká - Jesenského, zrušiť Chlumeckého a Jurigovo nám., kde sú vzdialenosti, že to je na peší presun, ale nie, ešte idú zahustiť, lebo "invalidi" chcú mať všade zastávku. Inak teraz si zas môžu pochvaľovať daňováci, že im všetko stojí pred úradom.
Prečo nieje zástavka pre L13 v smere obchodná nám. Ľudovita Štúra na SNP dosť nelogicke a tiež mi chýba zástavka v smere krížna nám. Ľ. Štúra pred tescom je to tiež nelogické
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.