Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #155104:
Svetielko nie vzdy vidis... Svieti ti slnko na palubovku, pripadne sa ziarovka v svetielku vypali a potom co?
Reakcia na: aquila #155073:
Že by jej robil Slávik poradcu? Tie isté demagogické reči zneužívajúce náboženskú symboliku v snahe útočiť na city prednášal takto pred pol rokom petržalským poslancom.
Reakcia na: Marek1978 #155101:
Tak treba zmenit system - namiesto zvonenia proste svetielko.
Reakcia na: ear4 #155095:
Ja nechcem vasaryovu za primatorku, ona do politiky nepatri, ona je herecka...
Reakcia na: 810zssk #155097:
Keď bude väčsina ľudí smerujúcich do centra prestupovať na U v Stadlau, tak už nie je treba expresné spojenie na Suedbhf. Podľa mňa jednoznačne pozitívna zmena.
Reakcia na: 810zssk #155099:
Vsak by soferom od tolkeho zvonenia dunelo v hlave a po tyzdni by to zabalili.
Reakcia na: 810zssk #155097:
Že by šetrenie? ÖBB je v neočakávane hlbokej strate, Viedeň a NIederösterreich tie vlaky nechceli dotovať bez toho, aby z nich mali užitok aj ich obyvatelia.
Reakcia na: PetoMHD #155090:
Tak ludia zazvonia, kde je problem? Najlepsie by bolo keby vsetky zastavky vsetkych liniek boli na znamenie.
Reakcia na: Trolleybus #155085:
Ten vlak by si zaplatil ty? Tam sa neuzivi ani bus, na vlak zabudni.

Ad Rajka: Ako to je s tymi vozmi? Uz ich maju? Ak nie, nebudu mat problem ze to spustili aj bez nich (a v podstate tym dokazali ze nove vozy na to nepotrebuju)?
Reakcia na: mrcheef #155072:
Fuuuha, volako popridavali zastavky vo Viedni.. som cakal ze bude Stadlau (lebo U2), ale toto naozaj nie.. zeby poziadavka OBB?
Reakcia na: luky133 #155080:
Chcel som hlasovat pre Vasaryovu, ale ked som cital jej program, tak ma skoro napdlo - takze budem radsej volit Ftacnika ?
M. Vášáryová nechce električku do Petržalky
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/samosprava/m.-vasaryova-nechce-elektricku-do-petrzalky.html?page_id=193866

Co to znamena: Ludia, co vladnu Bratislave (a budu vladnut nadalej) uz dokonca aj prestali predstierat akykolvek zaujem o verejnu dopravu (obnovovanie vozoveho parku busov je nieco ako obvazovanie ran). Je zrejme, ze v najblizsich 2 DESATROCIACH nemozno ocakavat akekolvek investicie do verejnej dopravy v meste (navyse nad udrzovanie sucastneho stavu), vsetky investicie pojdu do individualnej dopravy (vid R7, D4).

Pre tych menej chapavych: M. Vasaryova je len bezvyznamna postava na cele Velkeho pravicoveho konglomeratu, ktory vladne mestu uz 20 rokov a bude aj dalsich 20 rokov rovnakym sposobom.
Reakcia na: TeBeCe #155093:
No aspon bude koho volit... ?
Raťafák Plachta kandiduje za primátora Bratislavy
http://ratafak.blogspot.com/
Reakcia na: PetoMHD #155090:
To je pravda, ale radšej nech je ich aj viac na znamenie ako opačný extrém, že taká Prvosienková by bola stála zastávka.
Reakcia na: luky133 #155079:
prilahli obyvatelia asi dostali echo, ze sa chysta prieskum, tak sa tam striedali aby zvysili vytazenost zastavky ?
Reakcia na: ivanbuto #155082:
Aspoň zastávku Slovenský národný archív nemali dávať na znamenie, tá je využívaná na celej trase asi najviac. ?
Reakcia na: Mikimaus #155088:
No je to ožné. Nebola by to parádna regionálna prímestská linka? ?
Reakcia na: Trolleybus #155087:
DPMB ??? To chceli tahat az do Brna ? ? ?
Ľudia viete o tom, že spojenie Rajka - Bratislava mala pôvodne zabezpečovať maďarská strana, t.j. maďarský dooravcovvia?

Firma KISALFÖLD VOLÁN je pripravená zabezpečiť verejnú dopravu do Bratislavy

V piatok 1. augusta 2008 sa na Obecnom úrade v Rajke uskutočnilo pracovné rokovanie vo veci zabezpečenia verejnej dopravy do Bratislavy, ktorého sa zúčastnili dvaja vedúci predstavitelia dopravnej firmy KISALFÖLD VOLÁN z podnikového riaditeľstva v Györi a riaditeľ oblastnej pobočky v Mosonmagyaróvare.

Predložená bola hotová skica cestovného poriadku s rozličnými časovými údajmi v 3 variantoch: 1. trasa – skúšobná Rajka – Čunovo s napojením bratislavskú MHD, 2. po skúšobnom overení predĺženie trasy na priľahlé obce z oboch strán hraníc (napr. Jarovce, Rusovce až po BA a Dunakiliti, Bezenye, Levél, Hegyeshalom až po Mosonmagyaróvar) a 3. v krajnom prípade po nesúhlase príslušných orgánov skrátená verzia dopravnej trasy po priamom a vzájomnom dohovore s DPMB doprava iba na hranicu, kde by si autobusy vymenili cestujúcich (čo sa však nepredpokladá).

Starosta Rajky sa vyjadril, že on sám písomne podporí obnovu dopravy u maďarských štátnych orgánov a požiada o to aj starostku Čunova, aby urobila to isté a slovenskej strane. Úplne najviac však celej veci môže napomôcť naša občianska aktivita a tak podpísaná petícia bude slúžiť ako dôveryhodný podklad a základ ďalších rokovaní predstaviteľov dopravnej spoločnosti s príslušným orgánmi štátnej správy a samosprávy na obidvoch stranách hraníc.

(zdroj: rajka.eu / skrátené)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.