este k SOR NB18. sadnite si niekedy na prve sedadlo rovno za dverami a poobzerajte si priestor dveri. potom urobte to iste v solarise. SOR NB18 je bus pre rozvojove krajiny!!!
volne trciace hlavy skrutiek s obycajnymi plastovymi krytkami ktore chybaju uz po mesiaci (!!!), hnusne vertikalne krycie plechy vyrobene na kolene, 'nahe' sucasti mechanizmu dveri, trasuce sa dvere (po mesiaci!!!). vrcholom je material listy pod oknom, ktory sa da jednoducho poskrabat nechtami. kriste, ako to bude vyzerat za 5 rokov?
len idiot moze take nieco vyrobit, len idiot moze take nieco kupit.
volne trciace hlavy skrutiek s obycajnymi plastovymi krytkami ktore chybaju uz po mesiaci (!!!), hnusne vertikalne krycie plechy vyrobene na kolene, 'nahe' sucasti mechanizmu dveri, trasuce sa dvere (po mesiaci!!!). vrcholom je material listy pod oknom, ktory sa da jednoducho poskrabat nechtami. kriste, ako to bude vyzerat za 5 rokov?
len idiot moze take nieco vyrobit, len idiot moze take nieco kupit.
Jedná sa o voz 6602 a nie 6612 
S499.1023
1) Linka 1 žiadne ostré oblúky, linka 4/6 žiadne ostré oblúky - plne porovnateľné, nie ? ? Ale možno vraveli T5C5 a mysleli Iparicsukló...
2) V Budapešti som nebol od minulého leta, myslel som, že víkendové nasadenie Combin na 1 je už realitou.
3) Neodporujem, Siemens žiadne paralelné projekty nezdedil. Naopak, ešte aj z vlastného portfólia vyradil N/MGT6. Bombardier pustil Variobahn Stadleru a GTX-N Siemensu.