Reakcia na: Majo #153367:
1b1) Aký podiel nízkej podlahy bude mať Flexity Classic so 100% adhéziou? By som povedal, že asi tak rovnaký, ako VarioLF.
1b2) Tá vec, čo síce pekne vyzerá ale vydáva také isté zvuky rozsypaného železiarstva ako Poršetra a dodnes nebol schopná splniť podmienky Drážního úřadu ČR pre povolenie aspoň skúšobnej prevádzky s cestujúcimi, ma prestáva baviť.
Som jednozančne zástancom vozidla s dynamicky otočnými podvozkami. Combino Supra v Budapešti vykazuje o 50% NIŽŠIE opotrebovanie oblúkov ako T5C5 a je bez problémov realizovateľné na metrovom rozchode a so 100% adhéziou.
ear4
mne je fuk, ze preco je tam horko, ale bolo zaplatene vozidlo s klimou, ktora je neucinna. to je skvely priklad zleho hospodarenia DP a zodpovedny manazeri DP by sa za to mali zodpovedat.
bud je klima ucinna a funguje, potom nerozumiem, preco su otvorene okna, alebo nie a vozidla treba reklamovat.
mimochodom, argument 'ludia otvaraju okna' je typicky idiotizmus DP. ked je klima a maju byt zatvorene okna, tak musia byt uzamykatelne ako v MBCC.
vrcholom je, ze DP nedokazal za vyse mesiac nasadenia NB18 ani len si nechat vyrobit par samolepiek informujucich cestujucich a nalepit ich na okna!!!!!!