Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #151660:
Problemom je aj to ze SORka ma normalne skla, zatial co CapaCity (aspon myslim) tonovane. Preto sa SORky na konecnej strasne rozhorucia a tu klimu citit az po niekolkych minutach jazdy.

Inak, nezda sa Vam, ze tie SORky nejako pri jazde trhaju? Z prototypov som mal velmi dobry dojem a predpokladal som, ze to budu dobre vozy, ale zo dna na den odkedy to tu jazdi sa mi to prestava pacit ?
Reakcia na: Trolleybus #151658:
To bol len moj odhad na zaklade oznamu , realita vraj bude vraj uplne ina a to taka ze vsetky eliny 2,3,4,5,9,11,12,13 budu mat 10 minutovy interval v prac.dni a 15 vikend. X6 a X14 netusim
Reakcia na: Marek1978 #151675:
a este 19:38. Dnes su 3 MBCC na 83
Reakcia na: Kuro #151662:
19:02, 19:14
Neviete kedy už otvoria tunel????
Reakcia na: luky133 #151645:
Tak to tam nie je.
Reakcia na: m@rtin #151668:
Climatronic je obchodní označení plně automatické klimatizace v automobilech skupiny Volkswagen ? .
Reakcia na: Andy #151664:
Ten trávnik je oproti pražským zatrávneným tratiam v úplne dokonalom stave - som ho študoval v so/ne. Ale v Bratislave sa musí op94ovať úplne všetko...
predbezna verzia novej schemy (10.7.) klasicky na:
http://tragacik.wz.cz/20100710.png
ak su nejake pripomienky, pls. ozvat sa 🙂
Reakcia na: luky133 #151646:
Na hovno záhradník = V prdeli záhradka! ?
Reakcia na: luky133 #151660:

Nemají být náhodou všechna vozidla veřejné dopravy na trhu EU vybaveny klimatronikem? Tedy systémem, který nedovolí snížit teplotu ve vozidle o více jak 6°C oproti venkovní teplotě.
Reakcia na: Peto3700 #151656:
Travnik je uplne v pohode.
Reakcia na: 810zssk #151665:
Ten ZRIDS je hlupost, nic som nepovedal
Reakcia na: Peon #151653:
Tie oznacovace Mikroelektroniky su tam zrejme kvoli ZRIDS. EMTresty a BUSE samozrejme spolupracuju, ale len obcas, vid KE.
Reakcia na: Peto3700 #151656:
Ten trávnik už postupne ozelenieva, a vôbec nevyzrá, že by nemal vydržať, takže ten článok je nejaký divný...
Pardon, omylom som to dal opäť do tohto fóra namiesto dispečerského.
Chcem sa spýtať, či ide na 83 neaký capacity medzi 18-19h od Kríža a ak hej tak kedy..? vopred ďakujem ?
Reakcia na: Peon #151653:
Bageta má vonkajšie a vnútorné transparenty, ako aj akustický hlásič Buse. Všetko je ovládané palubákom Buse. Označovače sú od Mikroelektroniky. Označovače sa začnú požívať niekedy neskôr, keď sa na trati zrušia sprievodcovia a zavedie samoobslužný výpravný systém. Na niektorých lokálkach to už tak funguje - napr. Spišské Vlachy - Spišské Podhradie.
Reakcia na: Trolleybus #151658:
Vodiči v SOR-kách môžu nastavovať na akú teplotu má klimatizácia chladiť pravdepodobne ju vodič nastavil na menší rozdiel medzi vnútornou a vonkajšou teplotou a tým pádom bolo vnútri teplejšie ale zasa bola menšia spotreba...
Ešte otízočka - prečo nové autobusy nemajú akustické hlásenie zastávok? To za pol roka čo hnili vo vozovni ich nemohli mať?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.