Na dpb.sk samozrejme ziadne cestovne poriadky od zajtra nie su, vsak naco to zverejnovat (ak vobec ten ich hlupy system vie pracovat s viac CP naraz s odlisnou platnostou).
Problemom je aj to ze SORka ma normalne skla, zatial co CapaCity (aspon myslim) tonovane. Preto sa SORky na konecnej strasne rozhorucia a tu klimu citit az po niekolkych minutach jazdy.
Inak, nezda sa Vam, ze tie SORky nejako pri jazde trhaju? Z prototypov som mal velmi dobry dojem a predpokladal som, ze to budu dobre vozy, ale zo dna na den odkedy to tu jazdi sa mi to prestava pacit ?
To bol len moj odhad na zaklade oznamu , realita vraj bude vraj uplne ina a to taka ze vsetky eliny 2,3,4,5,9,11,12,13 budu mat 10 minutovy interval v prac.dni a 15 vikend. X6 a X14 netusim
Ten trávnik je oproti pražským zatrávneným tratiam v úplne dokonalom stave - som ho študoval v so/ne. Ale v Bratislave sa musí op94ovať úplne všetko...
Nemají být náhodou všechna vozidla veřejné dopravy na trhu EU vybaveny klimatronikem? Tedy systémem, který nedovolí snížit teplotu ve vozidle o více jak 6°C oproti venkovní teplotě.
Bageta má vonkajšie a vnútorné transparenty, ako aj akustický hlásič Buse. Všetko je ovládané palubákom Buse. Označovače sú od Mikroelektroniky. Označovače sa začnú požívať niekedy neskôr, keď sa na trati zrušia sprievodcovia a zavedie samoobslužný výpravný systém. Na niektorých lokálkach to už tak funguje - napr. Spišské Vlachy - Spišské Podhradie.
Vodiči v SOR-kách môžu nastavovať na akú teplotu má klimatizácia chladiť pravdepodobne ju vodič nastavil na menší rozdiel medzi vnútornou a vonkajšou teplotou a tým pádom bolo vnútri teplejšie ale zasa bola menšia spotreba...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk