To bol len moj odhad na zaklade oznamu , realita vraj bude vraj uplne ina a to taka ze vsetky eliny 2,3,4,5,9,11,12,13 budu mat 10 minutovy interval v prac.dni a 15 vikend. X6 a X14 netusim
Ten trávnik je oproti pražským zatrávneným tratiam v úplne dokonalom stave - som ho študoval v so/ne. Ale v Bratislave sa musí op94ovať úplne všetko...
Nemají být náhodou všechna vozidla veřejné dopravy na trhu EU vybaveny klimatronikem? Tedy systémem, který nedovolí snížit teplotu ve vozidle o více jak 6°C oproti venkovní teplotě.
Bageta má vonkajšie a vnútorné transparenty, ako aj akustický hlásič Buse. Všetko je ovládané palubákom Buse. Označovače sú od Mikroelektroniky. Označovače sa začnú požívať niekedy neskôr, keď sa na trati zrušia sprievodcovia a zavedie samoobslužný výpravný systém. Na niektorých lokálkach to už tak funguje - napr. Spišské Vlachy - Spišské Podhradie.
Vodiči v SOR-kách môžu nastavovať na akú teplotu má klimatizácia chladiť pravdepodobne ju vodič nastavil na menší rozdiel medzi vnútornou a vonkajšou teplotou a tým pádom bolo vnútri teplejšie ale zasa bola menšia spotreba...
Odkiaľ vieš intervali na výlukových linkách 4, 5, 9 a 12? Podľa akého intervalu budú potom jazdiť L X2, X6, X14 a 13?
Čo sa týka klími - ak porovnám CapaCity a Sor, tak klíma v Sore ja na 2 veci. Išiel som v Sore s pustenou klímou, okná pozatvárané a teplo jak v parnom valci, išiel som som MB, okná pozatvárané, klíma pustená a v buse príjemne
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk