Na dpb.sk samozrejme ziadne cestovne poriadky od zajtra nie su, vsak naco to zverejnovat (ak vobec ten ich hlupy system vie pracovat s viac CP naraz s odlisnou platnostou).
Problemom je aj to ze SORka ma normalne skla, zatial co CapaCity (aspon myslim) tonovane. Preto sa SORky na konecnej strasne rozhorucia a tu klimu citit az po niekolkych minutach jazdy.
Inak, nezda sa Vam, ze tie SORky nejako pri jazde trhaju? Z prototypov som mal velmi dobry dojem a predpokladal som, ze to budu dobre vozy, ale zo dna na den odkedy to tu jazdi sa mi to prestava pacit ?
To bol len moj odhad na zaklade oznamu , realita vraj bude vraj uplne ina a to taka ze vsetky eliny 2,3,4,5,9,11,12,13 budu mat 10 minutovy interval v prac.dni a 15 vikend. X6 a X14 netusim
Ten trávnik je oproti pražským zatrávneným tratiam v úplne dokonalom stave - som ho študoval v so/ne. Ale v Bratislave sa musí op94ovať úplne všetko...
Nemají být náhodou všechna vozidla veřejné dopravy na trhu EU vybaveny klimatronikem? Tedy systémem, který nedovolí snížit teplotu ve vozidle o více jak 6°C oproti venkovní teplotě.
Bageta má vonkajšie a vnútorné transparenty, ako aj akustický hlásič Buse. Všetko je ovládané palubákom Buse. Označovače sú od Mikroelektroniky. Označovače sa začnú požívať niekedy neskôr, keď sa na trati zrušia sprievodcovia a zavedie samoobslužný výpravný systém. Na niektorých lokálkach to už tak funguje - napr. Spišské Vlachy - Spišské Podhradie.
Vodiči v SOR-kách môžu nastavovať na akú teplotu má klimatizácia chladiť pravdepodobne ju vodič nastavil na menší rozdiel medzi vnútornou a vonkajšou teplotou a tým pádom bolo vnútri teplejšie ale zasa bola menšia spotreba...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
http://tragacik.wz.cz/20100710.png
ak su nejake pripomienky, pls. ozvat sa