Reakcia na: Mike #150690:
ten však tie odchody ba sa v opačnom smere posunuli aby L74 nestáli moc dlho. Ja som tam napísal, že iba preklady by boli jednom aj druhom smere rovnaké, teda niežeby naraz prišli 70,74,87 v smere z mesta a naraz by odchádzali v smere do mesta. Čiže upresním : ak L74 by mala odchody z V.H. o 06 a 36, tak by mala príchod 5-6min pred jazdou do mesta, teda 5-6min čas na otočenie a vyrovnanie meškania (hoc je to víkend/sedlo). Čiže príchody na V.H. v smere z mesta :70 : 14 34 54
74 : 00 30
87 : 07 37
Keby sa na L87 časy posunuli o nejakú tú minútu, bol by taký neprekonateľný problém posunúť odchody na L78 o minútu/dve hore dole?
barack40
Zišlo by sa zabezpešiť, aby ten preklad 74/87 a raz do hodiny aj 74/87/70 cez víkendy aj fungoval, lebo mnohí vodiči jednoducho nečakajú na príchodiacu 74... Napr často sa stáva, že 87 sa so 74 stretne niekde za prístavným mostom, teda vodič vidí, že by mal vo Vlčom asi počkať na 74, ale prídem do Vlčieho a 87 je už tahet... To isté aj pri 70... Takže toto by sa zišlo spraviť, zaviesť nejaký systém, ktorý by vodičov upozornil, že ten-ktorý spoj ešte nedošiel, nech počkajú, alebo by sa pre začiatok mohli uplatňovať sankcie voči tým, čo jazdia na +1, +2 a podobne... V smere z Biskupíc s tým problém viac menej nie je, ale opačne...
Rovnako by sa zišlo počas víkendov posunúť interval 96 (tá snáď nie je s ničím v preklade, aby to vadilo), aby sa od nej/ na ňu dalo prestúpiť na Prístavnom moste smer Letisko z L70.
Ďalej by som posunul aj 99, pretože cez víkendy odchádza z Ovsišťa dve minúty pred príchodom 87, čiže ak sa chce niekto dostať na ŽST Petržalku, je to tragédia hlavne ráno, kedy má 70 iný interval (kvôli Slovnaftu) a nie sú prípoje pod mostom na 91...
Počas prac. dní by som v sedle spravil prípoje 87/70 aj v smere do Biskupíc, a samozrejme zamedziť úplne bežnému jazdeniu na +2 hlavne na 87...