Reakcia na: J #15039:
Ani v Prešove to vodiči s dodržiavaním CP nemajú ľahké. U nás je totiž rovnaká chronometráž pio celý deň a celý týždeň, takže v menej zaťažených obdodiach sa musia dosť vliecť, aby nešli do náskoku. Naopak, v čase špičiek sa tvoria pri niektorých križovatkách kolóny, takže sa možno stretnúť aj so 6 min. meškaním. Ďalším citlivým bodom sú úrovňové železničné priecestia, pričom na dva z nich má dopad blízka prítomnosť "malej stanice" (Os vlak zastaví na ŽST, závory sú spustené na priecestí i pár minút). V Prešove sa vo všeobecnosti jazdí veľmi pomaly a DP to u vodičov podporuje. Šetrí sa tým nafta.J, mickey: Hádať sa na percentách s vami nebudem, no oznamy v Bratislavských novinách, to by mala byť samozrejmosť. Neviem ako je v ZA, ale DPMP a DPMK oznamy v tlači zverejňujú.
J: Teraz pre zmenu vyzdvihnem DPB. Páči sa mi, že sa u vás zmena typu zastávky (zo stálej na podmienečnú a opačne) cestujúcim oznamuje aj písomne. To napr. DPMP nerobí - iba sa nahraju hlásenie zastávok po novom.
Re #15045 Si: mnoo... jedno riesenie je: vodic s tym pojde do vozovne a dany spoj (minimalne) jedno kolo nepojde a NAHRADI HO ZALOHA. Spokojny ?

J
Papyr: Zase fakt je aj ten, že v Prešove sa oveľa lahšie dodržiava grafikon skrz intenzitu dopravy a v DPB je aj ten problém, že veľa chronometráži je úplne ale úplne na hovno. Pri dnešnom stave sa vodiči nedožadujú norm. chronometráži, ale keby im to siahalo na prachy tak by si videl ako by kričali, aj do štrajku by išli. A tak isto, keby od nich chceli čisté slušné oblečenie, tak by sa dožadovali čistých vozov. Nie že v noci sa mal voz umyť a ráno je takisto zababraný, no vodičovi to je jedno.