Reply on: novacik #15051:
Hej, vsimol som si to. Podla mna je to docasne riesenie, natrvalo to takto asi neostane. Tusim ze nova norma kaze pruzne uchytenie v oblukoch (ako za obratiskom Karlova Ves smerom do Dubravky). Tipujem ze to niekedy v lete cele vymenia. Inac so znizenim prevysenia moc nesuhlasim, nie je az take velike, ale ked uz chcu nieco robit, mohli by spravit ten dalsi obluk medzi zastavkami Pionierska a Ursinyho (ten kde je klasicka hlavova kolajnica na prazcoch SB-8B). Ten nutne potrebuje podbit, v oboch smeroch. A to iste plati aj o rovnej trati, ale ta je na tom lepsie. Ja viem ze "nemame podbijacku" a "vies, to sa neda" a "vies, nas rezory ma uplne ine problemy"....

J
Papyr: Zase fakt je aj ten, že v Prešove sa oveľa lahšie dodržiava grafikon skrz intenzitu dopravy a v DPB je aj ten problém, že veľa chronometráži je úplne ale úplne na hovno. Pri dnešnom stave sa vodiči nedožadujú norm. chronometráži, ale keby im to siahalo na prachy tak by si videl ako by kričali, aj do štrajku by išli. A tak isto, keby od nich chceli čisté slušné oblečenie, tak by sa dožadovali čistých vozov. Nie že v noci sa mal voz umyť a ráno je takisto zababraný, no vodičovi to je jedno.