Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martyk #14597:

tak, tak, ked budem mať náhodou viac času, tuším sa na K-report skočím pozrieť 🙂, co tam páchá za zvěrstva na civilistech 🙂 🙂 🙂
Reakcia na: Riko #14585:

Četl jsem to. Ale tak jsem zvracel, že jsem neměl sílu reagovat. Mezitím mě m@rtin tak brutálně vytočil svou demagogií na K-reportu, že neragovat na jeho žvásty je pro mě utrpením. Snažím se tyto své choutky krotit, ale v některých obzvláště nechutných případech se mi to nedaří a potom se zde nebo na K-reportu objeví poněkud osobně laděné příspěvky.
Reakcia na: KLF #14566:
Myslím si, že práve naopak, v kvalite údržby je zásadný problém a jeden z najhlavnejších v BA. Súdruhovi, či už v ÚD alebo na DO, by asi v nejakom inom DP nechápali, že sa neopravuje pečiatkovaním ale odstraňovaním závad.
I.
Reakcia na: J #14564:
No tak to by som fakt rád vedel, v čom je Bratislava pre turistov lepšia než Praha? Zbúrané 3/4 historického centra, žiadna nočná doprava, po polnoci mŕtve mesto - nie, už nechcem.
I.
Reakcia na: Papyr #14557:
On bude ale problém aj hybnosti obyvateľstva, rozlohe toho-ktorého mesta a tak podobne. Rozpočítavať dotácie na lhavu nebude asi to najsprávnejšie.
I.
Keď už sa tu debatuje o rýchlostiach trolejbusov, kde jazdia najrýchejšie v bežnej prevádzke? Snaď medzimestská premávka na v Jalte?
Reakcia na: si #14550:
Tak tak, tuná úplný súhlas.
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #14545:
Obmedzená je minimálna konštrukčná rýchlosť a to na 50 km/h, v ČR 80 km/h. A nechápem, čo to má s trolejbusmi, súčasné trolejbusy majú Vmax=65 a nie je problém postaviŤ trolejbus aj s Vmax=110, už sme to s Elektrolinom riešili, vedenie by to tiež znieslo, tak čo? A v Taliandsku už trolejbusy po diaľnici jazdili.
I.
Reakcia na: Igorko #14588:
hmm, som rad, ze si to martinovi napisal osobne (dufamm, ze to pochopili J aj KLF).
Reakcia na: J #14538:
Hm, do toho štrku:-)? Dosadíme trolejbusom koľajový adaptér:-)?
I.
Reakcia na: m@rtin #14520:
Martine, Ty nechápeš podstatu věci a pak se divíš, že ti nadává:-). MNě nešlo o konkrétní cenu konkrétního Combina ale o fakt, že za 11 mil. od pojišťovny by si nikdo žádné Combino ani Citadis ani Cityrunner nepořídil.
I.
DD boli pripravené nie na trolejbus ale na metro+trolejbus. Keď sa vychádzalo z týchto úvah, je prirodzené, že na DD sa nenavrhovali eliny (pretože km trate je v každom prípade drahší). Trolejbusy mali slúžiť najmä na dopravu k staniciam metra (dole pri Molecovej, jedna tuším aj na DD) ...
Reakcia na: si #14518:
Vzhľadom na dosť záadný rozdiel medzi špičkovým príkonom električky a trolejbusu je to skôr presne naopak - T-busy by utiahli existujúce napájacie siete, el. určite nie. Žiadne T vedenie sa na existujúce E stĺpy po most Lafranconi už zavesiť nedá, už aj tak sa stĺpy nakláňajú...
To, čo majú železnice vonku, je tzv. zosilňovacie vedenie a nie základné napájacie káble. Okrem toho by to vyzeralo v mestskej zástavbe vrcholnew neesteticky.
I.
Reakcia na: Martyk #14576:

... a čítal si už, povedal by som priam legendárny príspevok č. #13257 z 31.1.2003 15:08, kde autor jemu vlastným úžasným citom pre takt zhodnotil spolužitie za 70 rokov?
Reakcia na: Martyk #14576:

... a čítal si už, povedal by som priam legendárny príspevok č. #13257 z 31.1.2003 15:08, kde autor jemu vlastným úžasným citom pre takt zhodnotil spolužitie za 70 rokov?
Reakcia na: Turbo #14516:
Na DD sú pre trolejbusy pripravené stĺpy, napájacie káble a všetko. Treba len zavesiť vedenie. 1 km trol. trate stojí rádovo sesiatky miliónov, električkovej trate stovky miliónov. Električková trať by nemohla byť vedená v rovnakom profile ako trolejbusová, takže existujúce stĺpy by nám boli nanič. Takže záver je jeden - električka by bola lepšia, ale bude trolejbus, lebo na električku nemáme. Netreba fantazírovať.
I.
Reakcia na: Riko #14577:
Hej, Mlynská dolina bude "raj", 4 pruhy diaľnivca, dva odstavné, štyri pruhy cesta = 10 pruhov. Toho nezastrešenia je škoda, v mestách v zastavaných oblastiach by sa to malo v dnešnej dobe robiť povinne ...
Reakcia na: tulenique #14573:
Mal som možnosť vidieť nákres D2. Ten nákres na maindata.sk je dosť približný. Inak všeobecne je dosť nereálne, že ak nejakým miestom vedie cesta a je nahradená diaľnicou, nebude postavená náhradná cesta.

Vizualizáciu bohužiaľ nemám (treba sa spýtať SSC ;-)Zhruba to má vyzerať tak, že diaľnica má odbočiť v smere od Lafranconi (ako som spomínal) zhruba pri pumpe a dvoma tunelmi popod Sitiny. Normálna cesta na Patrónku bude pokračovať po pravej strane diaľnice (keď si všimnete, os diaľnice je asi o toľko bokom ako os cesty z Patrónky, aby sa tam zmestila dvojprudová cesta). V opačnom smere (Patrónka -> Lafranconi) Cesta kúsok pred pumpou zabočí doprava, (tuším) popod ďialnicu zatáčajúcu sa do tunela a ďalej po jej pravej strane až po zastávku 92ky. V spodnej časti Mlynskej doliny (Lafranconi - Slávičie údolie) už normálna paralelná cesta je.

Opačná strana má vyzerať zhruba tak, že sa spojí Dúbravská cesta (to je tá paralelná s Lamačskou) spojí s Poliankami, z Polianok sa už priamo na Lamačskú nebude dať dostať, Harmincova sa predĺži až k Lamačskej. Tiež by sa mala rošíriť na štvorprúdovku terajšia dvojprúdová jednosmerka k ŽST Lamač.

Prestavba samotnej Patrónky nespadá do stavby diaľnice. Mal by tam byť podjazd v smere Lamačská - Pražská - tiež vidno, ako sa po oboch stranách križovatky rozširuje trávnatý stredový pás - rezerva. Ale dosť pochybujem, že sa Patrónk bude prerábať v najbližšej dobe ...

[Konečne sa mi po dvoch hodinách odbiehania od počítača podarilo dopísať ;-)]
Reakcia na: KLF #14506:
V Prahe sú nejaké T6 opravené po nehodách ale nič sa nemodernizovalo.
I.
Reakcia na: KLF #14511:
Nejaký modernejší dizajn by bol zmena typu, musel by sa naprojektovať, schváliť, homologovať, Bratislava by získala jedno vozidlo iné než ostatné, vidím v tom samé nevýhody. Obávam sa, že poisťovňa by žiadnu modernizáciu nepreplatila.
I.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.