Reakcia na: Arkuslogaritmus #145525:
14TrM sú k dispozícií od roku 2001 a patrilo by sa už akosi niečo novšie, niečo ide s dobou. Teoreticky by sme sa mohli voziť aj v Škoda T11 alebo Škoda 9Tr, len by sa vyrábali z nových materiálov ale inak by to bolo ako cez kopírák. Pochybujem, že by si bol nadšený. Napr. okolo nemocničného komplexu na Krmároch okrem NP 22 a 32 neprejde ani jeden NP trolejbus, ktorý premáva narozdiel od 22 a 32 do centra mesta alebo na mýta (Račianske a Trnavské). Irisbusy na Dlháče sú v tom žalostnom počte výsmechom celej trati na DD. Keby Záhradník nebol krátkozraký pako tak namiesto provizórnej L133 by tvrdo makal na tom aby sme boli čím ďalej bližšie k predĺženiu trate z Molecovej na Slávičie údolie s pokračovaním okolo ZOO na Patrónku a spojením trate so zvyškom siete, takže by tam mohli občas dojsť aj 14 alebo 15Tr-ky bez potreby odťahu. Električky : to isté čo u trolejbusov. Kľudne sme mohli voziť v podstate v tom čo v polovici 20.storočia a len z nových materiálov to robiť ?
kecho
Re #145469 Mike & Re #145451: "L50 - sa už približuje doprave na EU úrovni" akurát tak preto, že DPB už nemá kĺbové busy, ktoré by tam nasadil. keď budú, int. sa natiahne, neboj sa...
myslím si, že ešte pred logom by sme mohli začať predajom Recaru, keďže "DPB sa chce koncentrovať iba na dopravu", môžeme pokračovať 901 Wolfs, neskôr 901 Hainb, ktorá "sa má zaplatiť z cestovného" o čom veľmi pochybujem a nikto z DPB doteraz nezverejnil, aké sú náklady a výnosy na túto linku
no a potom už klasiky typu rekonštrukcia kĺbových karos za cca 6,5 mil Sk/kus, lebo "po reko sú to úplne nové vozy", to, že sa do 3-4 rokov zlomia už nevadí, nákup BN 9,5 namiesto NP kĺbových Tbusov, zbabraný tender "odďaľovaný pre mimoriadne kvalitnú prípravu", tender "sor na mieru do 11 m" tender "na mieru s kapacitou 186", nákup 12m bez tendra, tender na leasing 12m pôvodne za 170 mil., cena bola tuším prekročená o cca 20%, no neskôr sa "našli peniaze" na 400... nákup mini/mikrobusov tuším bez tendra, záhadne "výhodná" kúpa toho vozu na odťahovanie, no a ešte nevyčíslené náklady na zbytočnú zmenu loga pričom kruh má strany 4:3 ?... uniformy, "kde vodiči cez vianoce pribrali" si už tuším spomenul... a ešte vyhodenie Xtis € na nálepky "kompletne vydezinfikované vozidlo"... a zmena prestupného 10 min na neprestupný 15... to len tak v skratke o kvalite činnosti BZ
Re #145477 MatejBA: a za ani jeden DPB nemusel platiť ? keďže jeden bol od ikei a druhý tam zadarmo z BB - tomu sa hovorí manažér, ešte tak 200-300 rokov a budeme mať kompletne "obnovený" park kĺbov ?
Re #145518 ivanbuto: keď vidím spojenie "stavba + IPR Slovakia", tak mi to vždy evokuje posunutie termínu dokončenia (v lepšom prípade) o 2-3 roky ? nemajú náhodou títo "budovatelia" Hodžovho nám. stavať aj na Račku tam na rohu s Mýtnou a Radlinského? resp. nemali to už mať hotové? ?