Reakcia na: Mike #145217:
Bez toho tunela je Filiálka nanič. Teda jeden prínos bude - modré gumy sa budú môcť dôkladnejšie vybúriť na cestovnom poriadku. Budú si môcť rozhodiť vlaky na tri rôzne stanice, trebárs v pomere 5:4:1 (HlSt:Filiálka:Petržka). ? ...a vieme ako to u nás býva, kľudne sa môže stať, že to bude 40 ročné "provizórium". Teda moja otázka je, že či by sa za tie peniaze nemohla robiť radšej inde korytoryzácia, trebárs na Liptove, kde by to malo aj nejaký praktický prínos. Či tie európske peniaze sú už naviazané na túto bratislavskú blbosť?
A prepojenie letiska... Keď tu bude zúriť ficovláda ďalšie 4 roky a letisko sa nesprivatizuje, tak aj tak nemá význam sa s tým ponáhľať, lebo to nebude mať kto využívať. ? Vlaky pre bezďákov čo tam chodia do nejakého sociálneho zariadenia a k tomu zopár cestujúcich na letisko - to sa mi zdá trošičku luxus.
no.ev.di.
Mimochodom myšlienka, že pre TEN-T je priorita trať Viedeň - Petržalka - Filiálka je obyčajná obsesia, nakoľko je to len obyčajný slíž a pokiaľ sa na to pozrieme lepšie tak od Parndorfu ide jednokoľajka, kadiaľ chodí každú hodinu REX do Petržalky. Skutočnosť je taká, že koridor Paríž - Viedeň bude pokračovať cez Gyor do Budapešti, nakoľko je to logické pokračovanie trate na východ a za druhé si to Maďari vylobovali, boli schopnejší. Takže chorály na TEN-T ako riešenie dopravy v Bratislave niesú na mieste.