Reply on: no.ev.di. #145223:
1. etapa plánovanej električky v Pe bude v prevádzke v roku 2012,druhá etapa do Janíkovho dvora je rovnako veľkou neznámou, ako pri žel. tuneli popod Dunaj,
ak nebudú peniaze vo fondoch EÚ pre tunel, určite nebudú ani na nejaký podiel pre trať druhého a tretieho úseku električky v Pe, potom sa ukáže, či Ba bude mať cca 250 - 300 mil. €, lebo v hre bude už aj Južné Mesto,
podľa mňa, vlastné zdroje Ba mať nebude, ak dramaticky neupraví daň z nehnuteľností alebo poplatok za OLO, a také úverové zaťaženie jej nedovolí zákon,
no.ev.di.
Mimochodom myšlienka, že pre TEN-T je priorita trať Viedeň - Petržalka - Filiálka je obyčajná obsesia, nakoľko je to len obyčajný slíž a pokiaľ sa na to pozrieme lepšie tak od Parndorfu ide jednokoľajka, kadiaľ chodí každú hodinu REX do Petržalky. Skutočnosť je taká, že koridor Paríž - Viedeň bude pokračovať cez Gyor do Budapešti, nakoľko je to logické pokračovanie trate na východ a za druhé si to Maďari vylobovali, boli schopnejší. Takže chorály na TEN-T ako riešenie dopravy v Bratislave niesú na mieste.