V printovej verzii piatkoveho SME v prilohe Bratislava je clanok s nadpisom: Automaty na listky su na satelite. V texte sa pise...pre pripad poruchy bla bla bla su automaty vybavene GSM modulom ? , co je satelitny navigacny system pouzivanej na zistenie presnej pozcie na zemi.... Ten hned po vzniku chyby upozorni dispecing ? ? ? ? ? ..tvrdi Kavecky ? ?
Ale zober si, kolko €€€ ma Vieden na MHD (mesto, elektrarne, plynarne ...) a kolko €€€ ma BA MHD (mesto)
Re #144209 Preßburg.Germane: kukni si planovany rozpocet DPB na najblizsie roky a uvidis, preco (sa vobec divim, ze sa trat do PE dostala tak daleko)
Podla mna Mercedes nie je dobry autobus - za cenu 2M mas 4 SORy, 3 Solarisy, 3 Iveca (nemusi platit pri vsetkych modeloch, vybavach atd) a udrzba v ME je omnoho nakladnejsia (v pripade poruchy) ako v takom SORe - a radsej mat, pre teba blbych, 150 SORov s kapacitou mozno o 5-10% nizsou ako CapaCity, ako 25 CapaCity
A preco nie je stale trat do PE? Lebo ju nie je mozne viest inym mostom ako Starym (pokym by sa nevybudovala infrastruktura pre elektricku - lafranconi odpada, kvoli dialnici; novy most by to nemusel uniest; stary most ak sa vylucia auta, je jedine riesenie;most apollo nemas kam dat trat, pristavny most skrtni, dialnica + zeleznica) - to, ze su nekompetentny to urobit uz 8 rokov, je vec ina
Re #144216 Preßburg.Germane: Porovnavat SK a AU je ako porovnavat jablka a hrusky - kazdy sme ina natura, mame inu historiu, mali sme iny rezim
Neviem odkedy presne je to tak, ale vcelku pravidelne som tade začal jazdievať v roku 2007 a za tú dobu je to tak stále. Žeby to nevedel dať za tak dlhú dobu nikto do poriadku?
Vie mi niekto povedať, prečo vodiči trolejbusov jazdia cez podjazd popod Pražskú takmer krokom? Pred rekonštrukciou Stromovej/podjazdu som si myslel, že to bude stavom vozovky, ktorá pripomínala tankodrom, ale tá je už nová a pomaly sa tam jazdí stále. Čo si všímam, všetci začínajú brzdiť cca na úrovni zastávky Stromová a takouto nízkou rýchlosťou prechádzajú celým podjazdom až do miesta, kde sa končí oblúk (zákruta) v podjazde a prechádza do priamky ?
Samozrejme som tým nechcel povedať čím je mesto väčšie tak tým má byť špinavšie. To len aby niekto nehovoril aká je aj Viedeň špinavá. A práve je to naopak cez Bratislavu sa premelie menej ľudí ,netvrdím,že úplne málo, no za to je špinavšia. A možem povedať, že v Bratislave je viac "bordelárov" - Sám som v Hainburgu videl ako z auta s BA značkou letela skrkvaná škatuľka od cigariet rovno niekomu pred rodinný dom - potom či si aj tí majú Rakúšania pomyslieť? - samozrejme, že robili také caviky okolo L901 alebo že aj mešká výstavba mostu cez Moravu v Devínskej Novej Vsi.
Netvrdím, že Rakúsko je dokonalé čisté, že tam žijú len slušní ludi (napr. aféra s tým zavretým dievčatom) ale percentá sa predsa len dosť líšia. a už len príhraničné Kittsee - oko tam mávajú vzorovo upravené ulice s kvetami popri cestách.
S tým Brnom, veru pravda.
Ja by som teda Vesmírnym Pablbom ani Dianetikom / Scientológom reklamný priestor neposkytoval. Corporate Social Responsibility nemá nič spoločné s totalitným myslením...
S tvojim príspevkom sa aj dá súhlasiť, avšak v niektorých vetách pokrivkáva logika:
-To, že má Viedeň 4x toľko obyvateľov, čo Bratislava, znamená, že môže mať 4x tak značistenú MHD? Čo potom Tokio, New York alebo Ciudad de Mexico?
- Čo na tom, že BA je hlavné mesto a Brno nie? Počet obyvateľov majú rovnaký. A tu ide hlavne o to, že pozícia Brna v ČR je ako sekundárne spádové centrum, ktoré je odbremeňované Prahou, zatiaľ čo Bratislava sťahuje takmer 3/4 územia SR. Tým chcem povedať, že denne sa tu pohybuje viac obyvateľov ako v Brne, čo znamená väčšie náklady na zabezpečenie MHD vzhľadom na daňovníkov... ?
- Samozrejme, že stav MHD sa mi v BA nepáči, avšak argumenty, ktoré si uviedol s tým až tak nesúvisia.... Hlavným problémom je hospodárenie mesta resp. DPB
Máš pravdu, k obchodu som nepriňuchol, som technik. Ale v prípade BA si myslím, že aj keby sa dane za reklamné zariadenia zvýšili 10 násobne, tak by k 10 násobnému poklesu billboardov nedošlo. A ak áno, bolo by to len pozitívom, prečistilo by sa mesto, aj trh. V reklamnom biznise sa točia veľké prachy a reklamné spoločnosti sa neobávajú ani pokút za čierne stavby. Prechodil som celý Balkán, ale toľko chaoticky rozmiestnenej reklamy ako v BA som videl snáď len v Prištine.
A pri vozidlách MHD som myslel nie na odstránenie reklám, ale skôr cenovú reguláciu, ktorou by sa dostala na miesta, kde menej obťažuje, čiže na tie panely vo vnútri vozidla. Ten, kto chce mať lepšie miesto si priplatí. Lenže to čo píšem je v súčasnej dobe nereálne.
Ale nič tati ? Musiš napísať aj ktorý príspevok si myslel- či tú Viedeň alebo tie porsche. Ty budeš tvrdiť, že len v Prahe je všetko naj? Iné mestá pre porovnanie s Bratislavou neexistujú, že ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
Ak chceš podporiť záchranu planéty Zem, tak môžeš svoje prostriedky smerovať sem:
.SK:
0353 2881 50 / 0900
SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA, MARTIN
IBAN: SK17 0900 0000 0003 5328 8150
BIC (SWIFT): GIBASKBX
?