Ved som to tu uz 2x pisal. Pomocny pohon pri 21TrACI ma byt len na presuny medzi DD a vozovnou!
Ze sa tu ako prva bude skusa 21TrACI dava logiku - ked sa take planju nakupovat, a ked musia prejst homologizaciou, tak je to logicke. Osobne si myslim, ze ked 21TrACI dostane homolog. dostane ju aj ta ista verzia bez pomocneho motora.
Co viem (zatial som to nevidel na vlastne oci) stahovanie a nasazdovanie palic sa da urobit automaticky, tak isto je mozne prepnut na pomocny pohon aj pocas jazdy. To nasadzovanie vyzera asi tak, ze nad trolejmi su take striesky a vodic sa "len" musi trafit zhruba tam a malo by sa to automaticky nasadit. Aka je prax, to neviem.
Ked sa mi bude chciet, dam niekde odkaz na fotky - aby ste mali predstavu.
Ze sa tu ako prva bude skusa 21TrACI dava logiku - ked sa take planju nakupovat, a ked musia prejst homologizaciou, tak je to logicke. Osobne si myslim, ze ked 21TrACI dostane homolog. dostane ju aj ta ista verzia bez pomocneho motora.
Co viem (zatial som to nevidel na vlastne oci) stahovanie a nasazdovanie palic sa da urobit automaticky, tak isto je mozne prepnut na pomocny pohon aj pocas jazdy. To nasadzovanie vyzera asi tak, ze nad trolejmi su take striesky a vodic sa "len" musi trafit zhruba tam a malo by sa to automaticky nasadit. Aka je prax, to neviem.
Ked sa mi bude chciet, dam niekde odkaz na fotky - aby ste mali predstavu.
Vladimír
O tom, že zberače sa spúšťajú dolu, ale aj nasadzujú späť na trolej samé som vedel. Ale predstavoval som si to vždy tak, že trolejbus zastaví na zastávke a kým ľudia budú vystupovať a nastaupovať, tak stiahne dolu palice a nahodí diesel. Aké však bolo moje prekvapenie, keď vodič ten stroj v jazde do kopca rozpeckoval a uprostred tej rýchlojazdy zrazu naskočil diesel-motor. Bez akéhokoľvek spomalenia sa začali palice spúšťať a na ďalšiu zastávku sme dorazili ako autobus.
Samozrejme, zlatý klinec bolo nasadzovanie palíc späť na trolej. Akokoľvek sa však vodič snažil čo najlepšie našteľovať pod "navádzacie striešky", jedna palica sa na vedenie netrafila, tak jej musel ísť pomôcť manuálne. Ale vravel, že v budúcnosti "striešky" zväčšia a tým bude navádzanie dokonalejšie.
K Tvojmu bodu 2.: Prečo zbohom DD? Veď na trase Molecova - Kuklovská má byť riadne vedenie, tam sa nebude jazdiť na naftu! Prednosti ACI-čiek majú byť využité len na presuny modzi Hroboňovou a Molecovou ráno a večer pri výjazde a dojazde do vozovne.