Reakcia na: S499.1023 #138654:
Však ale to spojenie vozovne Trnávka so zvyškom siete by nezaniklo. Cez Tomášikovu by sa šlo do novej vozovne v Prievoze a navyše v trase L50 by sa chodilo trolejbusmi - Ružinovská, Bajkalská (malý úsek), Trenčianska a napojenie na existujúcu sieť v obratisku Ružová dolina.Chcem dodať aj to, že ty sám si mi hovoril, (resp. súhlasil si so mnou) že na Trnavskej by električka význam mala a je tam priestor a že so mnou súhlasíš. Keby si ma vtedy zarazil, tak by som v tom nepokračoval. Kreslím si v Google E. taký šotonávrh na nové električkové a trolejbusové trate, ale snažím sa ho čo najviac priblížiť uskutočnitelnej realite, takže som odtiaľ vyhodil asi 5rôznych variant a mám akurát tak dve, z toho robím len jeden a chcel by som ho s niekým aj prebrať aby sa na ten návrh dalo pozerať.
2xT3SUCS
skúšam robiť tak, že keď prikúrim sebe, tak aj im. blbé je, keď v jednom voze hreje len časť telies, v druhom všetky. to jedni "mrznú", druhí sa varia...
vnímanie teploty je individuálne. o.i. súvisí s vekom, momentálnou pohodou (únava, hlad, smäd, nálada) jedinca, počasím (dážď, vietor a dĺžka pobytu konkrétneho indivídua v takýchto podmienkach), záleží samozrejme aj na tom, čo má osoba oblečené a obuté atď. kdekto sa do mňa bude navážať za to, čo teraz napíšem, ale je to tak: NIE JE MOŽNÉ vyhovieť všetkým... že poniektorí majú na háku a nepokúsia sa vyhovieť vôbec nikomu, je tiež fakt. niekedy mi napadá, že sú to šťastné povahy a môžem im závidieť... ?