Reakcia na: Petto #131680:
Tak vo Van Hooloch je to takmer nevyhnutné nakoľko pokiaľ som sa pozeral nemajú takmer žiadné okná a sú to sauny... Veď aj naše 25Trky ich majú viac a zase nie je v nich až také horko v poslednom čase zatiaľ. V Tedomoch je väčšie pokiaľ vodič nezapne podtlakové vetranie alebo aký to má ten vetrací systém.... Avšak v Bratislave sa oplatí inštalovať len do minima nových vozidiel lebo napr. do takých Ikarus 415, ktoré sa čoskoro (snáď) vyradia by to nebolo veľmi efektívne... Raz som sa tu to pýtal, ale nikto mi neodpovedal, že či sa používa aj v CapaCity klíma, alebo je to ako pri Tam Buse 3700, že je príliš drahá náplň? ?
810zssk
Hotel pri stanici je v Europe bezny (hoci je pravdou ze v Europe - teraz myslim na zapad od nas - nie su bezne zvuky nasich voznov) a popravde nevidim dovod preco by tam hotel byt nemohol.
"Prestavbu stanice a predstaničného priestoru by mali ako investor realizovať Výhradne ŽSR a Mesto Bratislava., čiže žiadny sukromný zbohatlík." - Preco? Ak pride sukromny podnikatel s dobrym riesenim, ktore bude vyhodne aj pre zeleznicu a mesto, nevidim problem aby to financoval on.
"Do objektov by som dal hlavne to čo je tam treba - čakárne, pokladne pre odbavovanie cestujúcich proste služby železničnej spoločnosti. Možno by nebol by odveci menší supermarket." - Odkazujem ta na Berlin Hbf.
Problem je skor v tom ze sa chystaju zlikvidovat stanicu a vybudovat tam nakupne centrum so sekundarnou funkciou zeleznicnej stanice. To je velmi vazny problem.