hroch2: Co sa tyka vedenia elektrickovej trasy medzi skolskym dvorom gymnazii Haanova a Pankuchova a lesom situacia je nasledovna: Jeden pas tvoria sportoviska (bikorosova draha a tenisove kurty). Vedla toho je dost siroky chodnik, 4-5m odhadom. Nasleduje pas zelene, takych 6-8m a az potom je skolsky dvor. Takze umiestnenie bez plosneho zaberu skolskeho dvoru alebo sportovisk je mozne. Skor sa obavam, pretoze takato trasa by lezala medzi sidliskom a bikrosovou drahou, ze by decka behali aj po trati a s bezpecnostou by to bolo zle.
hroch2
a co sa tyka druhej vetvy, mas samozrejme pravdu, ale vsimni si, ze ziadna ina bratislavska radiala nema alternativu... a funguje to viac-menej v pohode... osobne si totiz myslim, ze treba navrhovat co najmenej nakladne riesenia a skor vyuzivat jemny natlak na postupne dobudovavanie trati... nechciet postavit vsetko naraz, to hned pro-metristi zacnu argumentovat peniazmi... bleeeh
na turbovej trase vidim hlavny problem v useku poloreckeho - starohajska, cize od domova dochodcov po dostihovu drahu. musel by si totiz zlikvidovat bud sporotvisko (tenisove kurty, betonove ihrisko a bikrosovu drahu) alebo odhryznut z pozemku gymplov pankuchova/haanova... ani jedno sa mi nezda okej, v ramci poludstovania sidlisk predsa nemozes likvidovat moznosti oddychu, nieto sportu, natoz skolske pozemky (hoci nevyuzite a zarastene burinou). zvysnu trasu si celkom viem predstavit, aj ked moja predstavivost este trochu zlyhava v oblasti gessayova-romanova, tam by sa to ale dakam napchat dalo...
o podzemnom vedeni trate by som sa asi ani nebavil, bolo by to drahe, a odporcovia by sa hned hlasili o svoje odporne prava, heh