Jano #12638
Na Karose Ti kontrolka dveri asi nezasvieti
To s tym cakanim na Racku:
Ja osobne by som asi dvere mimo zastavky neotvoril. Ani nie koli tajnym vo voze ale nikdy nevies co sa moze stat. Je lad, babka sa tam smykne a teba zavru/prepustia za to ze si konal proti predpisom a otvoril si dvere mimo zastavky. :-((
Ale aj tak ma vzdy potesi ked vodic spravi takuto drobnost pre cestujuceho, alebo postaci ked caka na dobiehajucich :-))
Rovnosata by to podla mna nemusela byt. Plne by stacila modra kosela (kravata by byt tiez nemusela) a k tomu slusne nohavice - ved tie aj tak nie je velmi vidno.
Jedna sa skor o to aby vodici nevypadali ako posledny bezďáci alebo v lete trenky a tielko lebo to je trochu moc.
Na Karose Ti kontrolka dveri asi nezasvieti

To s tym cakanim na Racku:
Ja osobne by som asi dvere mimo zastavky neotvoril. Ani nie koli tajnym vo voze ale nikdy nevies co sa moze stat. Je lad, babka sa tam smykne a teba zavru/prepustia za to ze si konal proti predpisom a otvoril si dvere mimo zastavky. :-((
Ale aj tak ma vzdy potesi ked vodic spravi takuto drobnost pre cestujuceho, alebo postaci ked caka na dobiehajucich :-))
Rovnosata by to podla mna nemusela byt. Plne by stacila modra kosela (kravata by byt tiez nemusela) a k tomu slusne nohavice - ved tie aj tak nie je velmi vidno.
Jedna sa skor o to aby vodici nevypadali ako posledny bezďáci alebo v lete trenky a tielko lebo to je trochu moc.
DuPe
Tvaria sa sice ako neznicitelne, ale vacsina (aj ked navonok a po mechanickej stranke vyborne vozy) maju popraskane ramy vo vleku. Boli aj snahy navarit na chulostive miesta podpery no skoncilo to len dalsimi prasklinami okolo zvarov. Treba to brat ze svoje si uz zazili. Napriklad len v petrzalke v prvej velkej vlne vyradovania padnu za obat vsetky I280 po 4946. Takze potom na 4. kolone zostanu len asi 4 Ikarusy.
Takze s tym zvysenim kapacity vdaka vybrakovaniu sedadiel by to chcelo hlavne novy ram
A este nieco:
Pred caso tu niekto spominal ze v Ikarusoch je vzdy strasna zima. Naprikled ked boli pred par dnami take silne mrazy v 280-tkach (tie na ktore som mal prave stastie) bolo omnoho teplejsie ako napr. 435 alebo Vrakosach, kde bol lad na oknach zvnutra
Vsetko je to zase o udrzbe. V celej 280 su schopne kurit len 4 fukare (su rozmiestnene v blizkosti 2. dveri) a tie su vacsinou pokazene alebo maju upchate potrubie takze do nich neprudi horuca voda z motora. Ale odvezte sa napr. takou 2930. Ta dostala vsetky 4 fukare fungl nove. A predpokladam ze ich budu priebezne menit aj na inych vozoch, kedze by ich malo byt v podniku dost.
Akurat si myslim ze taketo veci by sa mali objednavat uz cez leto nech su na zimu vsetky namontovane a funkcne.