informácia o výstavbe plničky CNG v areáli DPB, a. s. (ul. Pri dvore)
no a tom som písal včera, že celý zámer by mal byť na nete (pretože sa pripravoval elektronicky, ako už všetko v dnešnej dobe, takže hodiť ho na stránku mesta nie je technicky problém) a keby ma to zaujímalo tak nemusím s vyplazeným jazykom bežať do "SERVISU PRE OBČANA" - treba stihnúť do 16:00(kua aký honosný názov ale po servise ani stopy) a tam to študovať, ale mohol by som si to pozrieť kedykoľvek počas 24 hod. keď mám čas JA! a nemusel sa prispôsobovať nejakým úradníkom, ktorí ŽIJÚ Z MOJICH DANÍ!!!!!!!!
no a tom som písal včera, že celý zámer by mal byť na nete (pretože sa pripravoval elektronicky, ako už všetko v dnešnej dobe, takže hodiť ho na stránku mesta nie je technicky problém) a keby ma to zaujímalo tak nemusím s vyplazeným jazykom bežať do "SERVISU PRE OBČANA" - treba stihnúť do 16:00(kua aký honosný názov ale po servise ani stopy) a tam to študovať, ale mohol by som si to pozrieť kedykoľvek počas 24 hod. keď mám čas JA! a nemusel sa prispôsobovať nejakým úradníkom, ktorí ŽIJÚ Z MOJICH DANÍ!!!!!!!!
Kami
Dalsi priklad je SAO Lucenec ako dovrzal MB Vario. Pruzenie sa moze porovnavat s RTO. Tieto vozy vecne trcia v dielnach. V zime sa prejavuje dalsia sranda. Kurenie zacina fungovat az ked termostat pusti vodu do okruhu. Cize pri 70 stC. Navyse tepelne vymenniky po bokoch vozidla tvoria okruh. Pri beznej jazde na kratsie vzdialenosti sa tepla voda dostane tak po tretiny praveho vymennika, na konecnej aj zmizne. Cely okruh tepla voda prejde mozno na vrchu Donovalov. Keby sme sa bavili o podpore slovenskeho vyrobcu v jednotnom cisle, bolo by to ine ako ked ich je x.