Kami:
dík za odpoved,
a tie Solarisy nevie niekto cenu? na autosalóne v NR som ich trošku študoval a ako laikovi sa mi celkom pozdávali, aj som hodil reč s predajcom ohladne techniky a konštrukcie, podľa mna by to mohlo byť na naše cesty ako stvorené (robustnosť knštrukcie) aj ohľadne údržby že vraj je to stavané blbuvzdorne a malo by sa to dať opraviť celkom bežným náradím, čo však samozrejme nevylučuje pravidelnú údržbu
dík za odpoved,
a tie Solarisy nevie niekto cenu? na autosalóne v NR som ich trošku študoval a ako laikovi sa mi celkom pozdávali, aj som hodil reč s predajcom ohladne techniky a konštrukcie, podľa mna by to mohlo byť na naše cesty ako stvorené (robustnosť knštrukcie) aj ohľadne údržby že vraj je to stavané blbuvzdorne a malo by sa to dať opraviť celkom bežným náradím, čo však samozrejme nevylučuje pravidelnú údržbu
Kami
Dalsi priklad je SAO Lucenec ako dovrzal MB Vario. Pruzenie sa moze porovnavat s RTO. Tieto vozy vecne trcia v dielnach. V zime sa prejavuje dalsia sranda. Kurenie zacina fungovat az ked termostat pusti vodu do okruhu. Cize pri 70 stC. Navyse tepelne vymenniky po bokoch vozidla tvoria okruh. Pri beznej jazde na kratsie vzdialenosti sa tepla voda dostane tak po tretiny praveho vymennika, na konecnej aj zmizne. Cely okruh tepla voda prejde mozno na vrchu Donovalov. Keby sme sa bavili o podpore slovenskeho vyrobcu v jednotnom cisle, bolo by to ine ako ked ich je x.