#12571 Martin Fundárek
asi ešte nebol v lesoch nad Bratislavou, akými estakádami to tam chce viesť?
Asi pred rokom bol článok v Staromestských novinách, že má byť tunel (alt1/ 1 tunel cca 4 km, alt2/ 3-4 kratšie tunely za sebou) od Krematória s vyústením na Račianskej medzi vozovňou Krasňany a AB Kozmetikou, ďalej cez záhradkársku kolóniu na Bojnickú, Galvaniho až k Avionu na Mierovú - Seneckú
a ešte jeden tunel by sa hodil od Patrónky resp od polianok s vyústením pri zváračskom.
asi ešte nebol v lesoch nad Bratislavou, akými estakádami to tam chce viesť?
Asi pred rokom bol článok v Staromestských novinách, že má byť tunel (alt1/ 1 tunel cca 4 km, alt2/ 3-4 kratšie tunely za sebou) od Krematória s vyústením na Račianskej medzi vozovňou Krasňany a AB Kozmetikou, ďalej cez záhradkársku kolóniu na Bojnickú, Galvaniho až k Avionu na Mierovú - Seneckú
a ešte jeden tunel by sa hodil od Patrónky resp od polianok s vyústením pri zváračskom.
Turbo
Ta bruska nie je na vhodna na odstranovanie vlnkovitosti. Ja to stara masina, je pomala, navyse neviem kolko brusnych kamenov na nu je. Ale viem jedno: tych kamenov bola plna skrina!! Ale debili ju vyvalili a ohadzovali sa s nimi ako male detska! Ale mas pravdu, naco mame brusku ked sa s nou nebrusi (je co). Vies, ale "nie su kluce", "niekto rozbil jedno okno", "nefunuguje" a pod. vyhovorky. Mne to tiez lezie na nervy. BigMc povedal Ing. Weiglovi ze ak mu da kluce od 8431 tak ju za tyzden na kolene spojazdni. Staci vymenit okno a vycistit kontroler. Ten voz je jezdyschopny, iba niektory ludia ho povazuju za jazdyneschopny. Asi preto, lebo nie su peniaze na jeho prevadzku, ktor ale nestoji vobec tolko ako sa zda.