Turbo: no pre kolajovu dopravu sa mi dost nepaci uz aj to stupanie co je zo safka na most a nie ze este to aj predlzovat :-))) ono by skor potom stalo za uvahu ako vyriesit mimourovnove krizovatku na safarikovom nam, ale ako schodnejsie vidim posunut cestu z nabrezia na dostojevskeho rad hlbsie do zeme, ako spravit nasyp na ceste zo stareho mosta... Totiz ono su tam budovy a tie maju okna aj dost nizko, ak tie okna budu mat nad jamou v ktorej chodia auta, je to v pohode, ale ak budu mat red tymi oknami val zeminy alebo beton, tak to asi v pohode nebude...
Turbo
Tu nejde o pamiatku, ale ten most potrebuje generalku. Rozumej: Vsetky nosne casti vymenit. Stupanie medzi prvym a druhym pilierom (teda od Mytneho domceka tesne nad Dunaj by nebolo vacsie ako je sucasne stupanie zo Safarikovho nam. k mytnemu domceku. Na Petrzalskej strane to mozes dvihnut tak isto. Od mytneho domceku k brehu mas dost dlhy kus. Takze ja v tom problem nevidim. Stredne piliere by som nadstaval o 1,5 metra (alebo kolko je treba), krajne by som nechal take ake su. Ked chces zachovat nieco co tu je, tak skus zachovat metrovy rozchod. Ten je tu uz vyse 100 rokov a jazdi sa na nom.