dlhsie (uz niekolko rokov) nosim v hlave taku myslienku, ze proste pred zaciatkom zimy by sa na vsetky vozidla MHD namontovali mensie "pluhy" (najlepsie na neaky hydraulicky system, ktory by pri normalnej jazde za normalneho pocasia umoznoval normalnu prevadzku a "pluh" by bol pricapnuty niekde vpredu ku karoserii a nemal by vplyv na jazdne vlastnosti vozidla (okrem ochrany karoserie pri stretnuti sa s autiakom:-)). V pripade situacie ako je dneska (t.j. snezenie) by bol tento pluh na kazdom vozidle nahodeny do pracovnej polohy a zabezpecil by odhrnutie tej trochy snehu z cesty (trate) pred vozidlom, ktora tam stihla napadnut od prechodu predchadzajuceho spoja. Co si myslite o takomto niecom ?
Turbo
A meniaren pre trolejbusy nespominal? Tie odhady sa mi nezdaju, pochybujem ze jeden NP trolejbus dnes stoji tolko co v roku 2000. Navyse, na DD treba klbaky, ja ratam s cenou okolo 17 az 18 mil. Sk Dalsia otazka: Kde chce tie trolejbusy garazovat? Vozovna Hrobonova je uz plna, pochybujem za sa tam zmesti dalsich 10 klbakov. Navyse, pre zvysenie kultury cestovania treba zahustit interval, tazke nie 10, ale 15 klbakov bude treba. Aj tak ich mame malo, aspon bude nejaka razerva na pravidelne udrzby a pod.