Turbo: tak sa snim aj ráta, že ho zväčšia a zvýššia ale povodnej konšturkcie. A čo je stymi 4 21Tr sú alebo si robil srandu. A prosím odpovedz mi na to stými elinami, koľko dokážu ísť.
)pre výstrahu ostatným úradníkom, aby boli denne konfrontovaní s touto realitou, keby chceli nasledovať ich činy, že by mohli takto dopadnúť!!!
Teda boly by nutne nove vozidla, s posuvnymi schodikmi, pripadne by sa dali upravit este T6A5. Na starych kachnach a T3 to vyznam nema, nakolko sa bocnica ohyba k streche oblukom (nemas kam dat dvere, ked ich dvihnes o 60 cm). Keby sa mali tymto sposobom prestavavat trate, tak potom mozeme zmenit aj rozchod a vsetky prestavane trate robit na probil 2.8 metra a napajanie 750 V. Cize elektricka by zanikla a bola by nahradena rychlodrahou s vysokymi nastupistami. To je jediny pripad kde som za zmenu rozchodu, lebo je to aj zmena celeho systemu. Ale ked to ma ostat tramvaj, aj rychlodrazna, tak nevidim nutnost zmeny rozchodu.



Predstav si, ze by sme zacali kratke aftobusy nahradzat klbovimi midibusmi (alebo mini?)
)

, len som chcel napisat vsetky fakty z clanku
Spectre
Papyr> lacna ta 22Tr. takych 10-20 by sa mi na 201ku hodilo