Viaceri ste tu spomenuli ze do akych stupanii jazdia v Prahe elektricky. Ja som v Prahe niekolkokrat bol a tie stupania som videl a tak suhlasim s tym ze na Dlhe Diely by to nase sucasne eliny (T6 a T3) vykopali. LENZE treba pripomenut ze Praha ma v sucasnosti dost znacne problemy s nakupom novych vozov a ako jeden z podstatnych dovod sa uvadza fakt ze Praha skrz svoje stupania na tratiach potrebuje vozidlo, kt. ma vsetky napravy hnane. A ked sa to spoji s podmienkou ze vozidlo by malo byt z velkej casti nizkopodlazne, tak sa vyber drasticky zuzuje, problem je este aj klukatost prazskych trati (v tomto sme xvalabohu na tom lepsie) a teda ja prisne naroky na prejazdny profil vozidla. Jedine 100% nizkopodlazne vozidlo so vs. hnanymi napravami na svete je snad len ULF? Aj na toto treba mysliet pri pripadnej stavbe trate na Dlhe Diely - ake vozidla tam budu v buducnosti jazdit...
Do tejto zimy som bol uzasny priatel elektriciek, ale to co sa udialo za posledny tyzden ma teda dost rozhadzalo... Namrznute vedenie 2.1.2003 a potom vcera a dnes vazne problemy s el.doprave a to bolo cca -10 az -15 stupnov pod nulou. To zasa nie je az tolko...hoci v takey TV Markiza z toho robia pohrom porovnatelnu s kalamitou v 1983...
AK CHCEME (ako obyvatelia bratislavy, nie len fanusici MHD) nosny system MHD zalozeny na elektricke tak -15 pod nulou ho nemoze nijako rozhadzat!!! To skutocne nie!
Zacinam mat pocit ze akakolvek stavba novych trati je zbytocna, najprv by sme si mali dat dokopy aspon to co mame teraz.
Co tak projekt prestavby-rekonstrukcie trate smerom do Dubravky? Mam na mysli podbitie, prebrusenie, zrusenie 1/2 - 2/3 automobilovych prejazdov, zrusenie 1/3 - 1/2 zastavok a zavedenie 100% preferencie na svetelnych krizovatkach. Asi sen...
Ale po tejto zime sa skutocne bratislavcanom pri slove elektricke nevybavi nic dobre a uz vobec nie spolahliva forma dopravy, mali by sme skutocne zacat pouzivat slovko rychlodraha...
Do tejto zimy som bol uzasny priatel elektriciek, ale to co sa udialo za posledny tyzden ma teda dost rozhadzalo... Namrznute vedenie 2.1.2003 a potom vcera a dnes vazne problemy s el.doprave a to bolo cca -10 az -15 stupnov pod nulou. To zasa nie je az tolko...hoci v takey TV Markiza z toho robia pohrom porovnatelnu s kalamitou v 1983...
AK CHCEME (ako obyvatelia bratislavy, nie len fanusici MHD) nosny system MHD zalozeny na elektricke tak -15 pod nulou ho nemoze nijako rozhadzat!!! To skutocne nie!
Zacinam mat pocit ze akakolvek stavba novych trati je zbytocna, najprv by sme si mali dat dokopy aspon to co mame teraz.
Co tak projekt prestavby-rekonstrukcie trate smerom do Dubravky? Mam na mysli podbitie, prebrusenie, zrusenie 1/2 - 2/3 automobilovych prejazdov, zrusenie 1/3 - 1/2 zastavok a zavedenie 100% preferencie na svetelnych krizovatkach. Asi sen...
Ale po tejto zime sa skutocne bratislavcanom pri slove elektricke nevybavi nic dobre a uz vobec nie spolahliva forma dopravy, mali by sme skutocne zacat pouzivat slovko rychlodraha...
XxX