Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #121389:
Ja som si to zachadzanie nevymyslel.
"3. etapa: Patronka - Hlavna stanica; Trnavka - letisko
Kompletne zatrolejovanie 63 s predlzenim na letisko s moznostou odbocenia z Prazskej / Brnianskej (nikdy neviem ktora je ktora) k voz. Hrobonova." - to je citat z tvojho prispevku. Takze vynechane zastavky na trase:Hodoninska, Segnare-nadchod,Pridanky,Mokrohajska,Dubova,Sokolska,Karpatska a Sabinovska. V sucasnosti ma 21 zastavok, ak by mala este tieto, tak by ich bolo dohromady 29 co je narast o 28%. Tolko k zastavkam. Neviem si dost dobre predstavit, ako trolejbus by nestala na kazdej zastavke, jedine pridanim tej dalsej trolejovej stopy co je istotne nerealne. Ani nema zmysel sa viac na tuto temu bavit, lebo najblizsich 10 rokov to nastastie aj tak nehrozi ? ? ?
Reakcia na: yves #121384:
Kto tu hovorí o zachádzaní L63 k vozovni na Hroboňovej? (Predpokladám, že zlošuk nemyslel zachádzanie linky, ale trolejovú odbočku z trasy k vozovni.) Čo má spoločné "druhá" najdlhšia jazdná doba s tým, že by sa linka prevádzkovala trolejbusom?
Veď poďme počítať:
Lamač - Patrónka (L30) 12 min (bez zachádzok na Segnáre a k Tescu)
Patrónka - Kooperativa (L34) 7 min.
Kooperativa - Bulharská (L204) 14 min. (čiže cez Trnávku)
Bulharská - Avion (L67) 4 min
úsek od Avionu po Letisko porovnávať nebudem, lebo ten by bol rovnaký

Spolu: 12+7+14+4 = 37 min.

Jazdné doby sú prevzaté z CP na iMHD. Podľa rovnakého zdroja má L63 jazdnú dobu so zachádzkou k Tescu, ktorá trvá cca 3 minúty, 38 minút. Takže nechápem o čom točís?
Reakcia na: Martin Fundárek #121391:
Ja som si myslel, že to ten čo to navrhoval nepozná mesto alebo to robil za totálne opice ? tak ale to potom bude zas vieš čo? Ďaľšie križovanie električovej trate! To bude potom električka stáť na Americkom, na 29. augusta, na Lazaretskej a na Kamennom? Cvoci. ?
Reakcia na: Kakke #121381:
Presne tak. Síce neviem akú dlhú kapacitu majú tie batérie, ale ak dostatočnú tak by mohli jazdiť napr. na 133 aj bez kazenia čo bol jej najväčší problém. Ale zase ak by boli batériové tak by sa nepostavilo obratisko a nemohli by tu premávať náhradné 15Trky... 🙂
Reakcia na: Kakke #121386:
Áno, myslím to vážne. Takto je to koncipované v územnom pláne. Tiež som sa čudoval, lebo sa mi nevidí ako dobré riešenie robiť ďalší prieťah cez centrum a tak nepriamo stimulovať ďalších vodičov, aby sa tlačili v meste namiesto jazdy po okruhoch.
Reakcia na: yves #121384:
A este doplnim ze 63 cestujem velmi casto.
Reakcia na: yves #121384:
To zastavovanie "vsade" by byt nemuselo, navyse 63 nema tak vela vynechanych zastavok aby to spravilo vyrazny rozdiel. A vobec netusim o akej zachadzke na Hrobonovu hovoris - ja som pisal o moznosti jej vybudovania ako manipulacnej trate, nie ako trate pre 63.
Reakcia na: intony #121348:
Hmm, celkovo to nie je až také bláznivé, len linka 44 sa mi vidí na draka a jednoznačný kopanec je odklonenie linky 31 mimo STU.
Reakcia na: intony #121326:
Trolejbusové prepojenie cez Staliňák by bola pekná vec, ale za dvoch podmienok:
1. že tadiaľ budú smieť jazdiť iba trolejbusy a
2. že bude k dispozícii nástroj, aby bod 1. všetci ostatní dodržiavali - či už sa to zabezpečí nejakým technickým riešením (zasúvacie protitankové zátarasy na diaľkové ovládanie :-)), alebo tým, že sa dovtedy podarí vychovať vodičov (napr. odstrašujúcimi pokutami a nekorumpovateľnosťou polície).
To je však, bohužiaľ, sci-fi. Takže radšej nie, neprosím si.
Reakcia na: Martin Fundárek #121383:
To myslíš teraz vážne? Že to len tak tam zbúrajú ten dom lebo oni chcú postaviť predĺženie Lazaretskej až po Kollárko? Ak to má dopadnúť tak, že sa akurát vystavia cesta a žiadny trolejbusy tak ďakujem pekne ? ? ☠
Reakcia na: 810zssk #121379:
Žeby o to isté? A tak ja som tam dodal ešte aj trolejbusy zo Slávičieho údolia - 31+39. Zatrolejovala by sa aj Staromestská a na Lúky po Panónskej cez Nový most by mohli tiež jazdiť trolejbusy ?
Reakcia na: Valec #121374:
Uzasne sci-fi, az o tri minuty? ak by stala na kazdej zastavke a este aj zachadzala k vozovni t-busov na Hrobonovej...Minuta ma 60 sekund, nie 600 ako si asi myslis. Si kukni grafikon 63, myslim ze uz teraz ma druhu najvacsiu jazdnu dobu a vy z toho chcete spravit co, vyse hodinove cestovanie? Najlepsie sa upravu a hovadia linky ktorymi necestujes, ze ?
Reakcia na: Kakke #121293:
"To plánujú búrať tie domy?"
Presne tak.
Reakcia na: Kakke #121371:
Je to samostatna obec / mesto.. Nieco ako Chorvatsky Grob.
Reakcia na: luky133 #121376:
Čiže keby DPB nakúpil tie s batériovým pohonom, tak by nebolo treba žiadny diesel štartovať ale trolejbus by naďalej bežal na energiu z batérie a ostal by zapnutý elektromotor?
Reakcia na: Kakke #121360:
Slapanice. Zona 610, alebo nieco take.
Reakcia na: Kakke #121359:
"Však zatrolejovať Mlynskú dolinu pre linku 32. Neskôr to bude po zatrolejovaní Lamača využívať aj 30" - Si genius. O co mi asi islo? ?
Reakcia na: Valec #121375:
? tak priznávam svoju blbosť... len som tipoval, že také niesú... nevedel som to na 100%...
Reakcia na: Valec #121374:
Až teraz som si všimol. Treba kliknúť na Nasledujúce spojenia a porovnávať spojenia o 21:20 a 21:25, keďže v tom o 20:45 sa vyskytuje aj expresná L21. ?
Reakcia na: Kakke #121373:
Takéto trolejbusy existujú a sú to 25Tr napr. Až na to, že si môžeš vybrať buď dieselový pohon alebo batériový. Kebyže DPB uvažal mohol si vybrať na batérie a to by stihlo dôjsťaj na DD podľa mňa.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.