Ľudia konec koncov môžu vždy zvrhnúť režim. Komunisti sa tu držali dlho a konec koncov bola to väčšia katastrofa ako teraz? Kto si čo váži ako to je teraz? Akurát chceli voľnejšie ruky aby mohli kradnúť. Ľudom pohodili len pojmy "sloboda" "demokracia"... nikto však nepovedal čo bude nasledovať. Keby to ľudia vedeli tak ich tam ukameňujú na námestiach.
Vitaj v novom komunizme ? myslíš, že tváre na, ktoré sa pozeráme v mestskom zastupiteľstve, alebo vo väčšine orgánoch štátnej správy sú niečo iné ako komunisti? Česi majú na to skvelé príslovie "Kam vítr, tam plášť." Oni ešte budú veľa krát obracať kabáty aby si udržali stoličky svoje až do hrobu. ?
Nie nie je to svinstvo. Je uplne normalne co DPB spravil. Jediny problem je, ze prehnal sumu. Keby ziadal 22,-Sk listok a neplatili by PCL a TCL tak je to uplne normalne.
Nikto ta neneuti nocnou a ani dennou MHD jazdit. Mas nohy, kup si bycikel, jazdi autom ci taxikom.
Mylis si dojmy a pojmy. Nikto ta nekontroluje kam chodis. Mesto si jednoducho mysli, ze z verejneho rozpoctu maju byt hradene vykony pre dochadzanie do skol a zamestnania. Nelubi sa ti, nejazdi MHD.
Re #113000 eraser: 180 narozdiel od 57 aspon obsluhuje rodinne a bytove domy a cintorin.
Re #113001 eraser: Nie, lebo CSSR dodalo Madarsku OT64 ci BVP a Madarsko dodalo Ik280. ? Ak ti je vsak luto za komancom kup si jednosmernu letenku do KLDR ci Kubu.
No ver mi, že nieje ľahké dojsť na Žabí majer, a pokiaľ viem tak jediná cesta čo tam vedie je cez Bojnickú a ďalej Staviteľskú a Pribylinskú. A nesídlia tam tak nepodstatné firmy. Aj o tom sú kvalitné služby DP občanom, že vypravia dačo nadštandard hoci ten spoj nemusí praskať vo švíkoch. Zas ale robiť také linky ako 180, 901 je magorina. Na 180 by stačil Sprinter alebo len predĺžiť L80 od Matadorky k Cintorínu blokovou otočkou. Takisto keď tu sú aj debaty o nočákoch, tak preradenie posledných denných spojov tiež nasvedčuje o opaku. ?
Nepredýchal som to, sorry. Ale sám uznaj, že diktovať človeku podmienky užívania MHD, resp. to za čím má cestovať a od toho odvodzovať cenu je svinstvo. Mimo toho sám uznaj, že ak má pasažier lístok, neni opitý, nesmrdí alebo neobťažuje cestujúcich tak je úplne jedno koľko barov pochodil. To už snáď nežijeme v komunizme aby sme boli takto kontrolovaní. Resp. posunuli sme sa vôbec niekam od komunizmu? Akurát tam, že si môžme veselo hádzať hrach o stenu, inak zdieranie občana neprestalo a kontrola všetkého od A po Z ostala.
aj ja mam PCL, ale ide mi o princip. zaviest neprestupny listok do prestupneho systemu je zle. aku motivaciu maju potencialni obcasni klienti DPB (ked uz nehovorime o sluzbe vo verejnom zaujme)? ako sa na nas zas budu pozerat turisti a ini navstevnici mesta? ked maju ist 3 zastavky v dazdi, alebo su nuteni cvakat 60 minutovy listok na 3 minuty jazdy s 1 prestupom?
Ozaj akú to dáva logiku, že cez sedlo počas pracovných dní premáva len L56 medzi Račou a Východným a potom od 13 do štvrť na 11 večera premáva L52? Nebolo by lepšie dať teda L52 len v špičke a L56 dať celodenne interval 20 minút, alebo L52 dať aj v sedle 30minút?
Je tu menší PHP BUG:
Warning: file(fotky/__index/index.dat) [function.file]: failed to open stream: No such file or directory in /home/imhd/web/_/fotky/hladanie.php on line 29
Ako maly som byval na Vychodnom a pamatam si ze dost casto som chodieval vtedajsou 36kou do Vajnor s babkou k nejakemu mäsiarovi a viem z tych mala ludi na tom useku bola vacsina babkinych susediek, co isli k mäsiarovi do Vajnor v spicke je urcite vyuzivana viac, ale myslim ze pri tejto vymene by som tam tu 56ku v sedle tahal max. raz za hodinu
(vynimku tvori samozrejme leto a letne prazdniny, to by som popri prvej cyklobusovej linke 128 zaviedol prvu kabrio-nafuckovu linku 156 s k priebeznou konecnou okolo jazera Bager/Vajnorka )
no je fakt že s 54 by bolo treba niečo robiť...tá linka mi dosť pripomína 38
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eraser