"Inak, ten semafor - výložník, treba odfotiť a máme ďalšie "only in...""
Ten semafor tam samozrejme neslúži ako 'výložník' - trolejové vedenie je naň pripevnené len kvôli tomu, aby bolo zabezpečené, že sa nedotkne konštrukcie semaforu. Je to úplne normálne a nevyhnutné riešenie. http://tinyurl.com/5ww4y7
Po prečítaní, ehm, poloprávd p. Záhradníka by som ešte raz načal tému liniek do Rakúska. Keď už teda linku do Wolfsthalu rušiť nebudeme, tak treba uvažovať čo s ňou. Podľa mňa je predĺženie do Hainburgu v súbehu so železnicou totálna kravina.
Myslím, že jediná cesta je zaintegrovať ju do VOR a urobiť CP tak, aby nadväzovala vo Wolfsthale na S7. Lebo Rakúšania sa s nezaintegrovanou linkou s prestupom podľa mna vyvážať nebudú.
Medzi Sopronom (Maďarsko) s piatimi Rakúskymi zastávkami železnice je jedna zóna VOR (á 1,7 €). Zaujímavé, že tam to išlo zaintegrovať maďarské mesto a aj za prijateľnú východoeurópsku cenu... Ale tu nie je lepšia cesta, než polovičaté, vlastne lepšie povedané desatinové riešenie z dielne DPB.
1. Mala by sa imho vytvoriť jedna VOR zóna medzi BA a Hainburgom.
2. Kitsee (688) zóna by sa mala predĺžiť do Petržalky, aby aj BWD požiadavky boli splnené.
3. Aj z Marcheggu by sa to mohlo poriešiť podobne.
(VOR lístky by sa predávali na staniciach a pod Novým Mostom by to chcelo asi rakúsky automat.)
Námet na ďalšiu anketu by som prebral z Prešovskej sekcie ohľadom fungovania automatov na lístky, ktoré v BA často neberú mince a tak si cestujúci kríti čas čakania na bus, vhadzovaním mincí do automatu. Podotýkam, že stánky niesú všade a nie všade majú hneď okamžite čas predať lístok, prípadne ak je pred vami známy predvačky v stánku, tak si môžte byť istý, že si lístok do príchodu autobusu nekúpite!
Dnes ráno Nový most : BUS pruh je asi len pre idiotov, ale autá v ňom veselo idú. Vjazd z Einsteinky od Prístavného mosta na Nový most vyzerá asi takto : Zatiaľ čo autobus vychádzajúci zo zastávky Aupark stojí za autom pred ním cez plnú krajnú čiaru aj cez nemožné diery medzi busom,autom a obrubníkom so zvodidlom pred ním idú dvaja idioti, resp. keby sa dalo tak idú aj po zvodidle. Dakedy by sa tam mohol postaviť policajt a riadiť tam vjazd dementorov z Einsteinky, lebo to je vrchol debility čo robia ?
No pokial to nebude do zajtra tak ma (slusne povedane) svihne - rano o 6 sa trepat na X12 ci 133 a pod Novym mostom (ci Chatam Sofer) prestupovat na 5 ?
18:50 -> pred krizovatkou molecova/devinska cesta do KV stoji pristavena T6A5 a na zastavke molecova (konecna) stoji 25T, takze vsetko je nachystane na testy ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
Myslím, že jediná cesta je zaintegrovať ju do VOR a urobiť CP tak, aby nadväzovala vo Wolfsthale na S7. Lebo Rakúšania sa s nezaintegrovanou linkou s prestupom podľa mna vyvážať nebudú.
Medzi Sopronom (Maďarsko) s piatimi Rakúskymi zastávkami železnice je jedna zóna VOR (á 1,7 €). Zaujímavé, že tam to išlo zaintegrovať maďarské mesto a aj za prijateľnú východoeurópsku cenu... Ale tu nie je lepšia cesta, než polovičaté, vlastne lepšie povedané desatinové riešenie z dielne DPB.
1. Mala by sa imho vytvoriť jedna VOR zóna medzi BA a Hainburgom.
2. Kitsee (688) zóna by sa mala predĺžiť do Petržalky, aby aj BWD požiadavky boli splnené.
3. Aj z Marcheggu by sa to mohlo poriešiť podobne.
(VOR lístky by sa predávali na staniciach a pod Novým Mostom by to chcelo asi rakúsky automat.)