Reply on: Majo #112013:
Dosť pochybujem, že sa takéto riešenie ešte niekde vo svete nachádza. Tento "patent DPB" (viď môj príspevok na vedlajšom fóre) určite po krátkej chvíli dráhový úrad zatrhne a výložník s návestidlami (pre nechápavých so semafórmi) bude musieť byť preložený na pravú stranu.
zakaznik
Myslím, že jediná cesta je zaintegrovať ju do VOR a urobiť CP tak, aby nadväzovala vo Wolfsthale na S7. Lebo Rakúšania sa s nezaintegrovanou linkou s prestupom podľa mna vyvážať nebudú.
Medzi Sopronom (Maďarsko) s piatimi Rakúskymi zastávkami železnice je jedna zóna VOR (á 1,7 €). Zaujímavé, že tam to išlo zaintegrovať maďarské mesto a aj za prijateľnú východoeurópsku cenu... Ale tu nie je lepšia cesta, než polovičaté, vlastne lepšie povedané desatinové riešenie z dielne DPB.
1. Mala by sa imho vytvoriť jedna VOR zóna medzi BA a Hainburgom.
2. Kitsee (688) zóna by sa mala predĺžiť do Petržalky, aby aj BWD požiadavky boli splnené.
3. Aj z Marcheggu by sa to mohlo poriešiť podobne.
(VOR lístky by sa predávali na staniciach a pod Novým Mostom by to chcelo asi rakúsky automat.)