tr3mp:
možno mýli to, že keď ideš autom do Kittsee, tak hneď za rakúskou kontrolou (to sú tam takí buzeranti!!!, minule mi kontroloval nádržku ostrekovačov, že vraj čo tam mám :-))), pozeral som na neho či je normálny, no čo sa asi dáva do nádržky ostrekovačov, asi Hennessy nie...
), tak tam prechádzaš cez dve kolaje, (ale to je stanica Kittsee, kde sa čakajú vlaky) a ďalej pokračuje len jedna kolaj, si myslím.
možno mýli to, že keď ideš autom do Kittsee, tak hneď za rakúskou kontrolou (to sú tam takí buzeranti!!!, minule mi kontroloval nádržku ostrekovačov, že vraj čo tam mám :-))), pozeral som na neho či je normálny, no čo sa asi dáva do nádržky ostrekovačov, asi Hennessy nie...

J
si: je naozaj nefér hovoriť o podbíjačkách, brúsnych vozoch(máme ju od rakúskych železníc tuším) a iných technologických vozidlách, ktoré sa robia na variabilný rozchod. A aj cena, čo som ja rátal je pri 42m vlaku (eline)vyšia o 2,0milióna na 1000mm, čo je pri cene okolo 100mil. jedno.A rozdiel mohol spôsobiť aj velkosť dodávky. Lebo dobre vieš že ide v prvom rade o veľkosť dodávky. Je rozdiel či zobereme 40 alebo 10 elín.