Reakcia na: S499.1023 #106197:
Ako už ostatní povedali, a ja to len zhrniem: Tá električka tam už nejazdí zďaleka taká prázdna ako kedysi, dôvody sú známe - Tesco, Grob.Taktie vzhľadom na to, že má byť súčasťou (raz snáď) preferovaného nosného systému, tak ÁNO, JE lepšie nechať zastaviť a rozbiehať sa niekoľko (tými desiatkami si nie som tak celkom istý) gumokolov, než zbytočné desiatky sekúnd zdržiavať po väčšinu dňa neprázdnu električku, ktorá je navyše prípojom na/z regionálnej dopravy.
Nehovoriac o získaní väčšej pravidelnosti dopravy na trati tým, že odpadne variabilné zdržanie, a tiež celkovom zatraktívnení električky jej preferenciou (aj) v pomerne okrajovej časti. Nerobím si ilúzie, že sa mi tam tá električka vďaka ušetrenej minúte nejako naplní, ale ide tu skôr o celok.
aquila
ono neviem, ale moc realie nepoznas, viedencanom nevadi zrusenie 21 od pratru po donaumarinu, ale medzi schwedensplatzom a pratrom
cize tunak padaju tvoje argumenty dost na hubu
S45 je docela dostupna .. a tie vzdialenosti su fakt neni zle .. ako sa moze stat ... vo viedni su zastavky kusok blizsie pri sebe ako napriklad v prahe .. resp to je moj subjketivny dojem ..
a to nepocitam prave extremy na U2, kde su od seba zastavky tusim len 250 ci kolko metrov na zaciatku, aj ked z inych objektivnych dovodov ..
enviromentalna zataz nejaka urcite bude, ale vzhladom na to ze vo W jazdia kompletne na CNG, tak to taka katastrofa nebude, ako keby tam jazidili vrakosy
Re #106196 S499.1023: bodaj by si mal pravdu, ale co som "pocul", tak klasika len K2S .. ale rad by som sa mylil
Re #106204 810zssk: take neico sa v nasich zemepisnych sirkach a dlzkach este nestalo .. v CR ale uz hej