Reply on: aquila #106206:
"vo viedni su zastavky kusok blizsie pri sebe ako napriklad v prahe" - súhlasím, ale pre U-Bahn, nie pre S-Bahn. S45 nezabezpečí plnohodnotnú obsluhu územia, lebo nepôjde po ulici, ale kdesi tam vzadu, ďalej od ľudí a stanice nebude mať určite nejak husto za sebou. Ale dobre, už sa k tomu nejdem vyjadrovať, musel by som najprv vidieť projekt tej S45, aby som to vedel posúdiť.V BA budú (pokiaľ to všetko výjde) aj Varia. Ale nie ako modernizácia K2 s novou skriňou, ale ako náhrada súprav 2xT3 vozovne Jurajov dvor (nie skôr ako v roku 2010). Miesto K2 budú K2S s novou skriňou, a to 5 tento rok (7127 - 7131) a 5 buduci rok (7132 - 7134). 7127 je už pred dokončením, možno ju očakávať v dohľadnej dobe v BA, 7128 zrejme krátko po nej. Hlavne aby sa dovtedy podarilo sprevádzkovať 7126... Stále to viazne údajne na pánovi Poltretinovi.
aquila
ono neviem, ale moc realie nepoznas, viedencanom nevadi zrusenie 21 od pratru po donaumarinu, ale medzi schwedensplatzom a pratrom
cize tunak padaju tvoje argumenty dost na hubu
S45 je docela dostupna .. a tie vzdialenosti su fakt neni zle .. ako sa moze stat ... vo viedni su zastavky kusok blizsie pri sebe ako napriklad v prahe .. resp to je moj subjketivny dojem ..
a to nepocitam prave extremy na U2, kde su od seba zastavky tusim len 250 ci kolko metrov na zaciatku, aj ked z inych objektivnych dovodov ..
enviromentalna zataz nejaka urcite bude, ale vzhladom na to ze vo W jazdia kompletne na CNG, tak to taka katastrofa nebude, ako keby tam jazidili vrakosy
Re #106196 S499.1023: bodaj by si mal pravdu, ale co som "pocul", tak klasika len K2S .. ale rad by som sa mylil
Re #106204 810zssk: take neico sa v nasich zemepisnych sirkach a dlzkach este nestalo .. v CR ale uz hej