Reply on: S499.1023 #106197:
Ako už ostatní povedali, a ja to len zhrniem: Tá električka tam už nejazdí zďaleka taká prázdna ako kedysi, dôvody sú známe - Tesco, Grob.Taktie vzhľadom na to, že má byť súčasťou (raz snáď) preferovaného nosného systému, tak ÁNO, JE lepšie nechať zastaviť a rozbiehať sa niekoľko (tými desiatkami si nie som tak celkom istý) gumokolov, než zbytočné desiatky sekúnd zdržiavať po väčšinu dňa neprázdnu električku, ktorá je navyše prípojom na/z regionálnej dopravy.
Nehovoriac o získaní väčšej pravidelnosti dopravy na trati tým, že odpadne variabilné zdržanie, a tiež celkovom zatraktívnení električky jej preferenciou (aj) v pomerne okrajovej časti. Nerobím si ilúzie, že sa mi tam tá električka vďaka ušetrenej minúte nejako naplní, ale ide tu skôr o celok.
Majo
V BA budú (pokiaľ to všetko výjde) aj Varia. Ale nie ako modernizácia K2 s novou skriňou, ale ako náhrada súprav 2xT3 vozovne Jurajov dvor (nie skôr ako v roku 2010). Miesto K2 budú K2S s novou skriňou, a to 5 tento rok (7127 - 7131) a 5 buduci rok (7132 - 7134). 7127 je už pred dokončením, možno ju očakávať v dohľadnej dobe v BA, 7128 zrejme krátko po nej. Hlavne aby sa dovtedy podarilo sprevádzkovať 7126... Stále to viazne údajne na pánovi Poltretinovi.