ja si napr pamatam ze jeden cas rokoval DPB s MZ DNV o tom, ze by vozidla na vypravu liniek 20,21,22 nechaval v DNV v areali byvalej SOŠ PZ... nakoniec sa to prekvapivo nepodarilo
Viem, aj mňa sa jeden pýtal, či to je "menší vozovna"? ? Teraz ma napadlo jedno riešenie, čo sa praktizuje v Ústí nad Labem - najvýznamnejšie obratiská sú oplotené a v sedle ostávajú vozidlá, čo jazdia len v špičke, odparkované tam a nemusia sa trepať do vozovne. To isté by sa dalo spraviť na Čiližskej...
On bol objaveny uz davno, len sa muselo schvalit zrusenie paragrafu NIKDY SA TO TAK NEROBILO co bolo komplikovane lebo sa tym rusi jedna z najdolezitejsich vyhovoriek. 90%-na koalicia bola proti, ale nakoniec opozicia po dlhych rokovaniach dohodla ze sa to zrusi, zavedu sa dojazdy a potom sa to znovu zavedie
Na Ráztočnej je trocha bokom. Skôr by som novú vozovňu postavil tam ako je Lúčna, Domové role alebo v tej lokalite. Aspoň by to podporilo výstavbu plánovanej trolejbusovej trate. Dobre si spomenul električkovú trať cez Gagarinovu v trase L201+202. Podľa mňa by na Vlčie hrdlo bohate stačil trolejbus ?
Je to dobrý nápad a škoda, že ho neobjavili skôr. Trebars by ho mohli aplikovať aj v iných oblastiach ako napr. L52 a L54 z Východného. Keby by ešte dopravili cestujúcich na Stolársku a potom by zastavili na zastávkach L59 a posledná pri vozovni. Teda ak sa nemýlim v tom, že L52 a L54 vypravujú Krasňany. ?
Podľa mňa by skôr stálo za úvahu postaviť vozovňu niekde na Dolných honoch, najlepšie v blízkosti obratiska Čiližská. Kombinovanú pre autobusy a trolejbusy. Mohli by sa odtiaľ vypravovať napr. linky 67, 70, 74, 75, 77, 78, 79, 87, 201, 202, čiastočne aj 208. Miesto by aj bolo - nezastavaná plocha sa nájde napr. v okolí Ráztočnej ul., kde by sa aj tak zišla nejaká linka (pokojne aj trolejbusová), keďže sa tam postavili nové domy (a nielen rodinné). Ale neverím tomu, že k realizácii ešte jednej vozovne na východe Bratislavy niekedy dôjde. Ešte by možno stálo za úvahu zatrolejovať linku 67 po Čiližskú, čím by sa dosiahlo zníženie počtu jalových km na výjazdoch a dojazdoch z/na Dolné hony (v prípade, že časť kĺbakov by sa presunula na Trnávku) a zároveň by sa vďaka tomu mohla napr. celá 207, ale aj 206, 209 vypravovať z Hroboňky, čím by došlo k ďalšej úspore km. Ale ako tak sledujem tú situáciu na Dolných honoch, tam tie trolejbusy už kapacitne naozaj nestačia. V ďalekej budúcnosti by sa preto mohlo uvažovať s výstavbou električky, a to nie len z Ružinova, ale napr. aj v trase dnešných trolejbusov či cez Vlčie hrdlo...
Nie, 207 je z Trnávky, ale väčšina z nej by bola lepšia a efektívnejšia z Hroboňovej.
Aj pri budúcom predĺžení 204/212 západným smerom, resp. pri zavedení nových liniek, ostávajú 203, 207, 201, 33... podľa mňa dosť na to, aby vozovňa Hroboňova mala význam aj naďalej. Závisí to však naozaj od celkového riešenia problému. Nejako mám pocit, že tie súčasné úvahy o rušení vyplývajú z úplne iných pohnútok ako sú záujmy o MHD a jej rozvoj...
A hoppusmark má pravdu, na tom pozemku, ak by sa mal aj predať, by kľudne mohlo byť niečo iné ako ďalšie obytné domy, ktorých je v celom okolí už habadej. Čo sa však týka plavárne, je otázne, či by nejaký súkromný investor do toho išiel.... aj keď mohlo by to byť podľa mňa ja rentabilné a propagovené ako celkový rekreačný areál (pláváreň/kúpeľ + Horský park).
Ešte je otázne aj to, čo sa nachádza pod tým pozemkom.
Opakujem, vychadzal som zo satelitnej mapy, osobne som v danej oblasti uz dlho peso nebol, ale iba som tade tranzitoval t-busom (preferujem Lesopark a Kolibu). Za uvedenych okolnosti som samozrejme proti rozsirovaniu vozovne tym smerom
keby uz aj naozaj malo prist k presunutiu vozovne, tak preco by sa na Hrobonovej nemohla postavit napr. plavaren? Preco by muselo mesto za kazdu cenu predavat pozemky developerom?
Ak by sa za to kupili nove autobusy, za 8 rokov sa skonci ich zivotnost a peniaze su fuc. Ale ak si mesto necha pozemok, tak bude mat stale tu istu hodnotu a ak tam bude nieco pre obyvatelov mesta, tak to bude mat aj pridanu hodnotu..
Na autobusy nech sa zhanaju peniaze inak..
to hej... ak sa toho operativneho aspon docasneho bus-pruhu niekedy dockame, tak vyriesenie otazky otvorenie bus pruhu pre vsetky busy alebo len DPbusy bude otazka jedneho posedenia pri pive kompetentnych ludi...
podla mna je OK ak by bus pruh vyuzivali aj SADisti ci podnikova doprava VW... Proste kazdy bus.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike