Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eripmav #104011:
Nie, 207 je z Trnávky, ale väčšina z nej by bola lepšia a efektívnejšia z Hroboňovej.

Aj pri budúcom predĺžení 204/212 západným smerom, resp. pri zavedení nových liniek, ostávajú 203, 207, 201, 33... podľa mňa dosť na to, aby vozovňa Hroboňova mala význam aj naďalej. Závisí to však naozaj od celkového riešenia problému. Nejako mám pocit, že tie súčasné úvahy o rušení vyplývajú z úplne iných pohnútok ako sú záujmy o MHD a jej rozvoj...

A hoppusmark má pravdu, na tom pozemku, ak by sa mal aj predať, by kľudne mohlo byť niečo iné ako ďalšie obytné domy, ktorých je v celom okolí už habadej. Čo sa však týka plavárne, je otázne, či by nejaký súkromný investor do toho išiel.... aj keď mohlo by to byť podľa mňa ja rentabilné a propagovené ako celkový rekreačný areál (pláváreň/kúpeľ + Horský park).

Ešte je otázne aj to, čo sa nachádza pod tým pozemkom.
Reply on: 810zssk #104022:
To nebola reakcia na tvoj príspevok ?
Reply on: AAA #104005:
Ako ktore. Napriklad dojazdy do Petrzky su urcite atraktivne.
Reply on: hoppusmark01 #104004:
Vid nizsie
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Peon #103944:
Hrušov bola rekreačná osada. Reštaurácia a chatky na brehu Dunaja, resp. jeho ramena.
Reply on: Solider #103999:
Opakujem, vychadzal som zo satelitnej mapy, osobne som v danej oblasti uz dlho peso nebol, ale iba som tade tranzitoval t-busom (preferujem Lesopark a Kolibu). Za uvedenych okolnosti som samozrejme proti rozsirovaniu vozovne tym smerom
Reply on: enumaelish #103994:
20, 22 a 30 mozu byt z Lamacskej brany, ktora bude urcite skor ako rozsirenie Hrobonovej (ktore asi ani nebude).
Reply on: hoppusmark01 #104019:
je malo politikom, ktorym ide o buducnost a o ludi... dalej nemusim pisat a je ti jasne preco mesto rado predava developerom
Reply on: eripmav #104006:
keby uz aj naozaj malo prist k presunutiu vozovne, tak preco by sa na Hrobonovej nemohla postavit napr. plavaren? Preco by muselo mesto za kazdu cenu predavat pozemky developerom?
Ak by sa za to kupili nove autobusy, za 8 rokov sa skonci ich zivotnost a peniaze su fuc. Ale ak si mesto necha pozemok, tak bude mat stale tu istu hodnotu a ak tam bude nieco pre obyvatelov mesta, tak to bude mat aj pridanu hodnotu..
Na autobusy nech sa zhanaju peniaze inak..
Reply on: Ámos #104017:
to hej... ak sa toho operativneho aspon docasneho bus-pruhu niekedy dockame, tak vyriesenie otazky otvorenie bus pruhu pre vsetky busy alebo len DPbusy bude otazka jedneho posedenia pri pive kompetentnych ludi...
Reply on: Ike #104012:
podla mna je OK ak by bus pruh vyuzivali aj SADisti ci podnikova doprava VW... Proste kazdy bus.
Reply on: Ámos #104014:
Hlavne preto, že nová vozovňa má aspoň podľa mňa oveľa lepšiu polohu.
Reply on: eripmav #104013:
pri otvorenom tunely tam nie su zapchy takmer nikdy... prechod na druhy cyklus v BA nemozno povazovat za zapchu
Reply on: AAA #104005:
Dojazdy a vyjazdy v Petrzalke su hojne vyuzivane...
Reply on: hoppusmark01 #104010:
na patronke byvaju zapchy pri uzavere tunela aj o 5tej rano? o 6 tej rano??? ja tadial nechodim, ale vsetci kolegovia co chodia do roboty zo smeru zahoria si pochvaluju zaciatok pracovneho casu o siedmej, lebo hlavnym zapcham sa vyhnu, dakedy chodia este skorej, a podla mna o siedmej su uz vacsinou vsetky trolejbusy na trase...
Reply on: hoppusmark01 #104010:
v idealnom meste by v noci, priblizne hodinku pred uzatvorenim tunela nabehli na Lamacsku pani cestari v oranzovych vestach a pouzijuc lepive reflexne oranzove vodorovne dopravne znacenie by vytvorili v oboch smeroch BUS-Pruhy....
Dalsie dni by pri vojenskej nemocnici cakali pani v zelenom so specialnymi siltovkami a s hviezdickami na ramenach a vsetkych vodicov v Bus pruhu, ktorych vozidla nemaju "krasne" logo DPB, by sankciovali....
Reply on: hoppusmark01 #104009:
L203 a L207? L203 je tusim uz teraz aspon zcasti z Trnavky nie? Ja nechcem nikoho a nic nepravom podcenovat, ale L207 a L203 zase za az tak podstatne nepovazujem, aby mali "svoju vlastnu" vozovnu. Podla mna L212, nova trolejbusova linka do lamaca su podstatnejsie linky... Keby bola vozovna na Razsochach, mohla by L212 premavat z Razsoch (ak by sa dokoncila Fakultna Nemocnica - co mimochodom stale nie je zrusene ako plan, a dekan LFUK na tom trva a povazuje za jedine riesenie... mozno sa caka kym sa zruti cela fakulta...). Ano L203, L207 by to mali horsie, mozno by vznikalo nejake meskanie - aj ked silno pochybujem ze v case vyjazdov - LEBO V CASE VYJAZDOV (okolo piatej, siestej rano) malo kedy byvaju na Patronke zapchy, a to aj pri uzavere tunela Sitina, nehovoriac o tom ze odkedy funguje tunel, tak ziadne zdrazanie na patronke nie je...
Reply on: eripmav #104007:
a keď sa odstaví zas Sitina? Tak ako pred dvoma týždňami? To nebudú mať 203 a 207 žiadnu šancu dostať sa na svoje trasy..
Reply on: eripmav #104006:
a o koľko sa potom predraží každodenné vypravovanie liniek 203 a 207? Ja si myslím, že o dosť! To potom zaplatíme my všetci v cene cestovných lístkov.
A veľmi často sa potom môže stať, že L203 a 207 budú mať meškania, lebo na trase z Lamača bude zápcha a nedostanú sa tak načas na svoju trasu.
To potom môžme predať aj obratisko trolejbusov na Búdkovej, to je tiež lukratívny pozemok.. Alebo aj obratisko na Šulekovej, takisto všetky obratiská v Starom meste.. Že sa nebudú mať kde otáčať autobusy a trolejbusy? Nevadí
?
Reply on: eripmav #104007:
Zrušením vozovne Hroboňova by mohli vzniknúť 2 vozovne - Lamač a Prievoz. To by bolo naideálnejšie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.